HELP klachten worden minder????!!!!!!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by wiessss, Dec 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Hoi meiden,
    Ik zal mijn verhaal even doen, ik ben heel pril zwanger, vanaf 9 dpo elke dag heel klein beetje misselijk geweest en hele lichte hoofdpijn. Maar nu zinn de klachten sinds 2 dgn zo goed als weg, ook mn pijnlijke borsten zijn minder gevoelig. In september ook zwanger geweest 2 dgn echt doodziek geweest en ineens was dat over 1,5 week later miskraam. Zijn er meiden die dit hebben meegemaakt waarbij het wel goed afliep? ??
    Ben zo onzeker heb echt even behoefte aan positieve verhalen de negatieve kant heb ik namelijk zelf al ervaren.
    Sorry voor het lange verhaal.

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Niemand :( ??????

3. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

Nov 19, 2014
    1,640
    261
    83
    Ik had dat ook. in eens na 5 weken nergens last van. Na een paar dagen begonnen de klachten weer en inmiddels twee goeie echo's gehad.

4. Dani27

Dani27 Bekend lid

Aug 17, 2013
    670
    3
    18
    Zo herkenbaar.

Ik heb er ook een topic over geplaatst.
    Maak je niet te druk. Bij mij wisseld het ontzettend.
    vanaf 6 weken niks meer en bij 8 weken vollop nu bij 11 weken weer niks.

Liefs

5. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Lieve Wiesss,

Van mijn klachten kan ik ook niet op aan. Zo heb ik dagen gehad dat mijn borsten ineens niet meer pijn deden en dat ik ook niet meer misselijk was. Dit hield dan een paar dagen aan en vervolgens sloeg de misselijkheid weer toe en voelden mijn borsten ook weer heel beurs aan. Het schommelt dus zo erg bij mij, dat het misschien bij jou ook wel zo is :) Zie ook de reacties voor mij al!

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Aahhh thanx meiden jullie reacties stellen mij echt gerust. Ik ga het zelf dan meteen vergelijken met de vorige zwangerschap die uitliep op een miskraam. Echt heel erg bedankt.

7. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Je angst snap ik volkomen, maar we kunnen er helaas niets aan doen als het wel fout gaat. Probeer zoveel mogelijk te genieten. Ik ben vandaag niet misselijk wakker geworden, maar nu deden mijn borsten weer pijn :p De borsten waren al drie dagen een stuk minder pijnlijk.

8. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    1,399
    15
    38
    Bij mij is het de ene keer ook meer aanwezig als de andere keer.
    Had vooral zondag en maandag ontzettend last van mijn darmen maar dit is sinds gisteren wat minder. Voel het af en toe nog wel hoor die darmen en die soort bandenpijn (weet niet zo goed hoe ik het moet noemen).
    Ik probeer er niet te veel bij na te denken en gewoon te genieten want stress is ook niet goed voor de kleine. Ik kan me je onzekerheid en angst goed voorstellen hoor, heb ook eerder mk gehad maar ondanksdat probeer ik toch te genieten. :)

9. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Het klopt dat de klachten rond de 9 of 10 weken afnemen en dan vooral je gevoelige borsten.
    Ik had precies hetzelfde en de verloskundige vertelde me toen dus dat het normaal is. Paniek voor niks.
    En zie onderschrift... ;)

10. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Whoohoo, nog heel even te gaan dus! Mijn borsten voelen aan alsof ze op ontploffen staan soms... pffff echt niet fijn!

Share This Page