Pfff in de overleefmodus en floradix vraagje

Discussion in 'Eerste symptomen' started by zonnetje2015, Jul 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Hoe gaat t met jullie kwaaltjes? Ik zit nu echt in de overleefmodus. 0 energie, niet eens de kracht hebben om te douchen, constant misselijk, overgeven, diarree en totaal geen eetlust.
    Zitten nu op een camping maar besloten eerder naar huis te gaan. Verlang verschrikkelijk naar m'n eigen bed en douche..
    Normaal ben ik echt t type steek m'n schouders eronder maar lukt nu echt bijna niet..
    Hoe gaan jullie hiermee om? Heb nog 2 weken vakantie dus moet gelukkig niks.. Iemand ervaring met floradix tijdens zwangerschap?

2. runstar

runstar Actief lid

Nov 9, 2014
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend rot voor je zeg! Het wordt echt beter rond 12 weken. Dat is nu nog lang voor je natuurlijk! Ik heb ook floradix gebruikt en bij mij werkte het goed. Ik was ook onwijs moe, en sliep slecht. Het is helaas soms nogal doorbijten. Veel sterkte.

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Ga morgen idd beginnen met floradix. Heb nu gelukkig nog 2,5 week vskantie dus maar lekker luieren..
    Bedankt voor je reactie!

4. Kattekit

Kattekit Bekend lid

Oct 10, 2011
    532
    0
    0
    Dat is beroerd...ik zit er zelf ook nog midden in. Moet er niet aan denken op een camping te zitten. Ga lekker uitrusten in je eigen bed. Neem het ervan als je kan.
    Ik ben echt minder misselijk als ik echt mijn gemak houdt.
    Sterkte!!

5. Myself82

Myself82 Actief lid

Feb 27, 2012
    336
    0
    0
    Houd je wel je vocht in de gaten? Als je alleen maar overgeeft en ook nog diarree hebt gaat het snel. Tip die ik kreeg van diëtiste was zoete sportdrankjes. Dat werkte. Van water is bekend dat je daar nog meer van gaat overgeven.

Zit er overigens nog middenin. Gaat iets beter, maar bijna elke dag nog overgeven.

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Ik snap je helemaal! Ik zit er ook weer middenin... wat kan een mens zich ellendig voelen. De eerste paar weken is mijn mantra nog:'het hoort erbij, het is voor een goed doel', maar inmiddels (ik ben nu 9 weken zwanger van nr. 2) begin ik echt weer een beetje wanhopig te worden.

Ik wens je veel sterkte. Thuis lekker je rust nemen!

7. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ben je al bij de huisarts geweest? Ik zou sowieso ketonen laten checken en medicatie vragen. Idd met overgeven en diarree gaat uitdroging erg snel.
    Als je het weg krijgt kun je gewoon floradix nemen tijdens je zwangerschap, vult het ijzer wat aan.

Hier: Zwanger en misselijk - vind je overigens nog wat info over zwangerschapsmisselijkheid

8. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

Jan 16, 2013
    1,752
    0
    36
    Gelderland
    Overigens is FLoradix ook in tabletvorm te krijgen, kan me voorstellen dat je het drankje niet wegkrijgt. Smaakt naar ijzer (bloed).

Hier alweer een paar weken aan de staaltabletten vanwege ijzertekort En daardoor ontzettend misselijk eind van de middag en avond. Maar niet nemen is ook geen optie, dan ben ik zo kortademig dat ik niet eens van de bank af kan komen.

Hoort er allemaal bij is de veelgemaakte opmerking :D en zo is het een beetje schipperen :p

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Ik heb idd de tabletten van floradix. En ik probeer te drinken. Cola naast m'n bed en dat een slok drinken voor ik eruit ga werkt nog t beste.
    Vannacht thuis geslapen en dat bevalt een stuk beter. Hoef je tenminste niet na te denken dat je kleding aan moet voor je naar de wc kan..

10. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    Echt balen joh! Ik snap het wel!! Zo is het niet leuk he?!

Ik ben ook wel misselijk geweest maar gelukkig niet zo erg, slechts een aantal keren over moeten geven. Mijn darmen rommelen ook en moe.........helaas dat ben ik nog steeds en morgen al 16 weken :(

Share This Page