Gemene baarmoederpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door TotosDawn, 11 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotosDawn

TotosDawn Niet meer actief

Ik ben nu ruim 18 weken zwanger en heb sinds een dag of 2 wat gemene pijn in de baarmoeder. Bij het aanraken voel ik duidelijk dat hij gespannen is en dat het echt gaat om mijn baarmoeder en niet mijn banden. Het is bijna continue aanwezig en met name bij activiteit erger.
    De kleine is de afgelopen dagen wel wat drukker en duidelijker aanwezig, dus misschien dat het daardoor komt?

Ik maak me er wel wat ongerust over. Ik heb geen VK die ik even makkelijk kan bellen, maar moet direct de spoedlijn van de verloskamers in het ziekenhuis bellen en wil niet bellen voor iets wat er misschien gewoon bijhoort.
    Vandaar dat ik jullie eerst raadpleeg!

2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Het klinkt als een harde buik. Maar ik ben geen medicus. Bij twijfel altijd de verloskundige bellen! Beter een keer teveel dan een keer te weinig bellen.

3. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Mee eens als je het niet vertrouwd bellen!

4. TotosDawn

TotosDawn Niet meer actief

Gisteren uiteindelijk gebeld en moest direct langskomen.
    Gelukkig met de kleine spruit alles goed en geen verkorte cervix of blaasontsteking oid.
    Vermoedelijk zit de kleine in zo'n groeispurt dat mijn baarmoeder erg opgerekt wordt wat harde buiken veroorzaakt en ook weer effect heeft op mijn banden.

Dus in de gaten houden. :)

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar dat alles goed is met de kleine! Ik herken je verhaal, bij mijn zwangerschap had ik om de zoveel tijd last van wat jij beschrijft. baarmoeder groeit dan weer. Is idd heel erg vervelend gevoel! Bij mij duurde het gelukkig nooit langer dan een dag of 2. Veel suc6 met je zwangerschap!!

Deel Deze Pagina