Ik ben zwanger van mijn derde kindje. Om eerlijk te zeggen heb ik al vanaf begin van mijn zwangerschap het gevoel dat ik langer zwanger ben dan ze denken. De andere twee zijn allebei precies week 37 geboren. Bij hun heb ik nooit voorweeen of indalingsweeen gehad. Mijn vliezen braken gewoon zonder weeën met 37 weken. Deze zwangerschap heb ik ontzettend last van indalingsweeen en blijkt hij ook al ingedaald te zijn met 33 weken. En met de voorgeschiedenis van de andere twee geboren 37 weken. Moet ik ernstig rekening houden met weer eerder? .
Hoi Hansje123, op grond van je eerdere bevallingen zou ik zeggen; houdt inderdaad rekening met een eerdere bevalling dan je uitgerekende datum. Ik vind het lastig om een uitspraak te doen wat betreft je gevoel dat je langer zwanger bent. Ik ga er wel vanuit dat ze een goede termijnecho hebben gemaakt. Indalen zegt op zich niets, maar ik kan me in jouw geval wel voorstellen dat het toch al klaar is gaan liggen. Al kan zo'n hoofdje er toch ook weer uitwippen. Groetjes Brigitte