Meteen raak?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Delilah, May 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik probeer het de hele tijd van me af te zetten, want ik wil er niet zo op gefocust zijn...
    Maar goed... volgens mij zijn we daar vrouwen voor. En is het heel normaal dat we dat dus wel doen hahaha...:D

Anyway, dit word onze eerste ronde klussen...
    Nu is het zo dat onze klusdagen 2 juni (beetje vruchtbaar), 3 juni (vruchtbaar), 4 juni (erg vruchtbaar) zouden zijn..volgens de calculator hier op de site.. (de vorige 2 keren heb ik dat ook zo op die manier bijgehouden via een site) Dus ga er vanuit dat ik daar weer op kan vertrouwen met mijn regelmatige cyclus.

Nu is het zo dat manlief de 2e niet thuis is ivm werk... dus zouden we alleen 3 en 4 kunnen klussen (sorry voor de details, maar volgens mij kan dat hier op de site). En jullie snappen het al.. ik wil geen kans missen..haha..

pfff het komt wel goed schatje (zei ik dapper tegen mezelf):p

Maar bij wie was het meteen na het stoppen met de pil raak? ben zo benieuwd...

2. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,799
    8
    38
    Ik was van mijn zoontje na het stoppen van de pil meteen zwanger. Zitten nu in de 3e ronde voor tweede kindje.
    Zegt dus allemaal niks.
    Zou proberen je er niet te veel op te focussen op gelijk zwanger raken. Hoe moeilijk dat ook is

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

nee idd.. ik was bij mijn meiden allebei met 3x proberen zwanger..
    maar moet er wel bij zeggen dat we toen niet "gericht" geklust hebben..alhoewel ik het wel bijhield, wilde ik het toch gewoon zijn gang laten gaan..

Vind het toch best weer spannend..ik verlang er ook echt weer naar.. :)

4. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Al zou je het samen met je man de 1ste, 3de en 4de gezellig maken is dat echt wel genoeg... Dan mis je echt geen kans ;)

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

:D dat is waar... ik vergeet steeds dat de zwemmertjes nog een aantal dagen blijven doorzwemmen...:D

6. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Ik ben op 4 feb gestopt met de pil en 4 maart had ik een positieve test. Kan dus erg snel gaan..

Nu wacht ik op een nieuwe zwangerschap, maar zit nu op 46 dagen na de curretage en nog steeds geen ongesteldheid.. Had gehoopt dat mijn cyclus gelijk weer op de rit zou zijn...

7. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Hier na 11 jaar pil 1 mnd "ontpild" en de eerste rond dat we ervoor gingen was het direct raak. NU voor ons 2de kindje (niet meer aan de pil geweest tussendoor) weer de 1ste keer raak, maar helaas is dit een vroege miskraam geworden.

Succes!

8. Mariska1

Mariska1 Lid

May 28, 2013
    74
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Bij mijn dochter hebben we niet gelet op ovulatie e.d. en was het toch direct de eerste ronde raak

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Zelf ben ik vrij vruchtbaar, KID, meestal eerste keer wel raak, anders in poging 2. Alleen het doorzetten van de zw is hier een probleem :( 5 keer rond de drie maanden mis gegaan en 1 keer na 4 maanden :(

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    De calculator is een berekening en je kan je ei bv deze maand eerder of later hebben

als je echt wilt weten wanneer het beste is moet je ovuluatietestten gaan gebruiken.
    Ook al heb je elke maand standaard cyclus dan nog is je ei niet elke maand dezefde dag

het is een indicatie dus pin er niet op vast

11. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Heb ovutestten gebruikt en op alle aps en calculators zaten er 1 of 2 dgn naast ondanks een cyclus van 30!

12. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,658
    2
    38
    Zuiden
    1e tel ik niet mee. Is door combinatie pilgebruik + verkeerd advies medicatie gekomen. Bij de 2e gelijk de 1e ronde raak.

13. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Zoon kwam pas na ruim 2 jaar gericht klussen, dochter na mijn eerste ongesteldheid na de borstvoedingsperiode. Nummer 3 inmiddels ronde 9...

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier drie keer in de eerste ronde raak, één keer werd het een miskraam.

15. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Zou niet uitgaan van de calculator, die rekent altijd zo 14 dagen voor je menstruatie, kan heel goed wat later of eerder zijn. Dus wil je het echt weten dan zou je ovulatietest kunnen doen.
    Ik heb dat in maand 5 geprobeerd, maar kon mn ei niet vinden daarmee...echter toch zwanger. Advies van mij zal daarom zijn in de eerste maanden lekker te genieten, regelmatig gezellig maken en dan komt het vast...zo niet...dan kun je na een paar maanden andere dingen gaan doen/proberen

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

bedankt voor alle reacties dames... we zullen het zien..

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ga aub niet van appjes uit! Ik heb er 1 om mijn mentruatie bij te houden hij berekend dan de vruchtbare dagen gebaseerd op.de maanden ervoor. Elke keer op zijn vruchtbaarst rond dag 13/14 hoe fout uitgaande van mijn positieve vroege test is de eisprong al op 9 geweest!

Groetjes paula

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

ja dat kan idd.. ik heb het idee dat ik hem nu al voel.. maar kunnen ook mn darmen zijn..ik hoop het iig nog even niet tot overmorgen.. maarja..anders een volgende ronde..

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier was het in ronde 1 raak bij onze dochter. wel ovulatietesten gebruikt omdat ik mijn cyclus wel een beetje duidelijk wilde hebben meteen raak. heel blij dus!

nu ben ik net weer 2 weken gestopt met de pil en willen we tot augustus condooms gebruiken en er dan weer voor gaan. hoop natuurlijk dat het weer in ronde 1 raak is maar dat zou natuurlijk gewoon puur heel veel geluk hebben zijn.

20. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Ik raakte twee keer in ronde 1 zwanger. Ik besef dat het heel bijzonder is en dat we er heel blij mee mogen zijn!

Share This Page