Argh... abnormale cyclus.. wie herkent het?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by MM1981, Feb 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MM1981

MM1981 Bekend lid

Dec 30, 2010
    668
    0
    0
    Dames,

Nu heb ik al braaf ruim 6 jaar een cyclus van 28/29 dagen. Mijn ovulatie vindt normaliter plaats op dag 19/20... Toen ik op dag 32 nog niet ongesteld was heb ik een zwangerschapstest gedaan. Negatief. Dag 34 een vroege zwangerschapstest. Negatief.

Nu heb ik maar eens de temperaturen op fertility friend ingeklopt. Zie hier het resultaat:

33a09e Ovulation Charts

Argh, nu heb ik dus blijkbaar een abnormale cyclus te pakken... ik heb pas een week later mijn eisprong gehad en ik zit inmiddels op dag 39 (dus ook nog eens een langere luteale fase). Vanochtend 1 drup bloed gehad. Enorme krampen, maar mijn menstruatie zet niet door. Vandaag nog weer een test gedaan, k2v5. Negatief.

Herkent iemand een cyclus zoals de mijne? En wat kwam daar uit?

2. MM1981

MM1981 Bekend lid

Dec 30, 2010
    668
    0
    0
    In mijn stats is een "5" verschenen bij mijn grafiek. Iemand enig idee wat dat betekent?

3. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    jeetje MM, wat een spannend kaartje, zeg. en dat die testen nega geven is wel vreemd zeg.. ik zou zeggen dat dit het kaartje is van een zwangere hoor!

wat die 5 is weet ik ook niet.. maar volgens mij gaat ie vanaf nu aftellen naar 1.. aan mij heb je ook niet veel he.

ik duim voor je dat je snel een positieve test hebt zodat je duidelijkheid hebt.

4. MM1981

MM1981 Bekend lid

Dec 30, 2010
    668
    0
    0
    Bedankt voor je reactie... Ik vermoed dat ie nu ook gaat aftellen.. misschien naar het beste testmoment volgens de statistieken? Weet iemand het toevallig?

Ik vind het heel erg spannend. De moodswings gaan van "Ik ben het wel" naar "Ik ben het niet" en weer terug. Die hoge temperatuur vind ik ook wel interessant: Er wordt nu ook de triphasic aangegeven voor 9DPO. Dan denk ik ook van... "Ja! Goed teken"

Alleen die negatieve testen he... Ik heb best wel buikpijn die aanvoelt als menstruatiekramp... dan denk ik weer van "Nee". Maar de krampen zitten "anders" dan wanneer ik ongesteld moet worden: meer rond mijn navel en bovenbenen ... dan denk ik weer "Zou het dan toch?"

Argh!

5. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    ik zie dat je weer een nega test hebt gehad.. balen man.. de signalen kunnen idd zijn dat je ongi komt maar ook dat je zwanger bent. spannend hoor!

een klein dipje vandaag, maar nog geen spotting dussss...

mijn duimen draaien voor je!

6. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    hoi mm,

zie helaas een dip naar beneden vandaag.. hopelijk blijft hij boven de lijn en test je posi.. maar het ziet er naaruit dat je ongi gaat worden..

wat is zelf je gevoel hierover??

7. MM1981

MM1981 Bekend lid

Dec 30, 2010
    668
    0
    0
    Beter laat dan nooit een reactie. Ja, ben flink heftig ongesteld geworden...op mijn verjaardag: GROM! :$
    Even een break genomen van dit forum, maar nu weer aan het aftellen:
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

8. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    Ik duim voor je! We lopen gelijk op, hoop dat het roze is voor ons allebei deze maand

Share This Page