Na pauze weer aan de slag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Momfulness, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi dames,

Na een pauze van 3 maanden en daarvoor 10 rondes te hebben geprobeerd zonder resultaat, gaan we er nu weer voor.

Waarom we even een pauze hebben genomen is omdat ik veel te geobsideerd bezig was en nergens anders meer aan kon denken dan zwanger raken.

Het is fijn om het heft weer in eigen handen te hebben. We staan er nu veel relaxter in en zien wel wanneer het raak is. Dit is na de pauze dus weer de eerste ronde en op nieuwjaarsdag is mijn nod.

Nog meer mensen toevallig? Die ooit een pauze hebben ingelast?
    Ik moet zeggen dat het voor ons wel heeft gewerkt.
    We hebben nu weer meer plezier in het proberen en ik ben niet meer zo panisch bezig! :rolleyes:

Liefs Luna1

2. Trees

Trees Niet meer actief

Wij gaan er ook weer voor na een pauze. We zouden 8 weken pauze nemen maar we hebben besloten deze cyclus er weer voor te gaan. rond mijn eisprong zitten we inderdaad op de 8 weken pauze. Wij hebben pauze genomen, omdat het ons was aangeraden door een alternatieve arts. Wij hebben al meerdere miskramen gehad en doordat het ziekenhuis niks meer voor ons kon betekenen hebben we ons heil in het alternatieve circuit gezocht. We willen alles proberen met het idee baad het niet, schaad het ook niet.

Spannend dat jullie er ook weer voor gaan! Veel succes!

3. Momfulness

Beste Trees,

heel veel succes gewenst bij de volgende poging.
    Het lijkt me vreselijk zoveel miskramen te moeten verwerken. Hopelijk is het geluk jullie snel gegund.

Liefs Luna.

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    veel succes :)

5. Momfulness

Thanks kleintje, jij ook meid!

Deel Deze Pagina