Temp blijft gelijk....mijn ei wel gehad?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liefkleintje, 9 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik heb even een vraagje....
    Ik had maandag een inwendige echo wegens buikpijn. (iets wat denk ik los staat van het zwanger willen worden)

Ze zag een follikel van 15mm. Ze dacht dat hij ongeveer woe zou springen.
    Maar mijn temp gaat niet omhoog?! Hoe kan dat? Wel gaat hij om woe naar beneden, zegt dat iets?

(ik hou een grafiek bij op mijn Iphone)
    ma 36.5
    di 36.6
    woe 36.4
    do 36.6
    vrij 36.5
    za 36.6

Ik zou inprincipe op maandag 18 juli mijn NOD hebben. Mijn cyclus is eigenlijk altijd 28 dagen.
    Als mijn temp nu niet gaat stijgen, kan ik dan ook niet zwanger zijn?!?

Wie kan mij hierover meer info geven?!

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Helemaal niemand die mij kan helpen?!?

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    lijkt mij dat je eisprong nog niet is geweest

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Lijkt mij ook !

En sommige eitjes springen pas met 22 mm, een ei groeit gemiddeld 2 mm per dag maar niet altijd ( als ik het mij goed herinner ). Het kan dus goed zijn dat jouw eisprong vrijdag is geweest.

Is je temp inmiddels al gestegen?

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Dan zou ik mijn eisprong wel heel laat hebben in mijn cyclus! Die is altijd rond de 28 dagen.
    Op 4 juli zit ik op de 14e dag van mijn cyclus. Stel dat ik hem dan pas vrijdag (8 juli) mijn ei had, zou dat op mijn 18e dag zijn!
    En dus maar 11 dagen voor NOD. Kan dat??

Gister was temp ook nog 36.6
    Vanmorgen vergeten te tempen, dom!!!

6. Seth

Seth Niet meer actief

Hi,

Je ei kan wel woensdag gesprongen zijn.... want daar heb je toch een verschil van 0,2 zitten....

ja,ja zul je misschien denken... maar hoe zit het dan met die daling daarna.....
    kijk even naar mijn kaartje van december (naar beneden scrollen).... en vergelijk voor ei met na ei temps... en ook een daling daarna..

het enige waaruit mijn ei bleek... was pijnlijke borsten... en waterige afscheiding...
    FF zat dus ook fout... maar de echo bevestigde het dus.... :)...

Bij sommige vrouwen schijnt hun eisprong helemaal niet uit temp te blijken trouwens....

jammer dat je vandaag niet getempt hebt...

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Maar de dagen ervoor was haar temp ook 36,5 36,6. Dus geen temp stijging tot haar basale temp.

En hoe zit het met je temp voor maandag ? Kan het niet zijn dat je eisprong al eerder is geweest en dat ze dus zag het gesprongen was ?

8. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    De dagen ervoor was hij:

vrij (1 juli) 36.6
    za 36.7
    zo vergeten, dom!
    ma 36.5

Maar weet zeker dat ik maandag mijn eisprong nog niet gehad had. Ze zei heel duidelijk dat hij nog niet gesprongen was.....
    Heb er bewust naar gevraagd! De echoscopiste dacht dat hij ongeveer woe zou springen.

Ik snap er helemaal niks.....

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Vreemd ja!
    Misschien is je thermometer niet meer goed ??
    Ik heb anders geen idee.

En anders ervan uitgaan dat je gewoon tussen woensdag en vrijdag je ei gesprongen is en daar van uitgaan wanneer je ongi moet worden en/of kan testen.

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Thermometer is vrij nieuw, dus geloof niet dat het daar aan ligt!
    Ach....ik zit zo raar in elkaar, haha! Dit zal dan ook niet "normaal" gaan ;)

Ik denk zelf idd ook dat ik hem tussen woe en vrijdag heb gehad. We hebben do. avond nog geklust, dus hoop dat dat genoeg was! Daarvoor maandagavond nog, maar door de enorme pijn in mijn rug lukte het echt niet om nog meer te klussen :(

Ik ben heel benieuwd of ik ma de 18e ongi wordt! Normaal klopt mijn cyclus precies!

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dat kan best hoor, een lf hoeft niet persee 14 dagen te zijn.

De ene heeft maar 12 dagen de ander 16.

Is dit de eerste keer dat je tempt?

12. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ja, we zijn nog maar net begonnen hoor voor een kleintje!
    Maar omdat ik op het moment elke keer onderzoeken heb (voor tot nu toe onverklaarbare buik- en rugpijn) en ze vragen elke keer of ik koorts heb....dacht ik.....dan temp ik maar gelijk elke ochtend! ;)

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik kan je geen antwoord geven want ik zit een beetje met het zelde probleem! Sinds donderdag 7 juli heb ik vruchtbaar slijm, bmm was ook hoog, zacht en open. Ovutesten waren donderdag en vrijdag negatief en zaterdag was hij echt vet posi. Zondag was hij al weer nega. Mijn temp is gister omhoog gegaan van 36.7 naar 36.9 maar vandaag was hij weer 36.7. Heel raar :S en de ovutest was echt postief zaterdag..

Deel Deze Pagina