Advies gevraagd !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door koter, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koter

    koter Bekend lid

    19 mrt 2011
    684
    3
    18
    Hallo allemaal,
    \Ik ben nieuw hier op dit forum.
    Vandaag tochmaar besloten om jullie advies te vragen.
    Ik ben sinds januari aan de clomid, 5 dagen in dag 3-7 50 mg. Follikels groeiden goed. Van de gyn. moesten we nu het komende half jaar verder proberen. Cyclus was eerst tegen 45-60 dagen, toen met clomid 37 dagen, en laatste keer 32 dagen.
    Als ik uitga van 32 dagen, had ik afgelopen donderdag mijn NOD moeten hebben. Bloedtest op donderdag was negatief, vroege zwangerschapstest vanochtend ook negatief. Gyn. geeft aan te wachten tot dinsdag, dan een test te doen, is die negatief dan dinsdag starten met primolut.
    Nu heb ik een aantal vragen:
    1. Hoe groot is de kans dat ik dinsdag met primolut begin en dat ik wellicht toch zwanger was en dus de zwangerschap met primolut afbreek?
    2. We willen over 1.5 maand een rondreis maken door Mexico. Het hele plan is er al, alleen wilden we afwachten of we zwanger zouden zijn deze maand. Er zijn echter nog maar twee stoelen in het vliegtuig, dus wil eigenlijk boeken! Hoe groot is de kans dat ik morgen /ma/di zwanger kan zijn?

    Hoop dat jullie me kunnen adviseren!
     
  2. whitesaber

    whitesaber Niet meer actief

    Ik zou om een bloedtest vragen voor je begint aan primolut
    En wat betreft je reis ?
    Als je zwanger bent kan je heus nog met het vliegtuig maar ik zou als ik jou was je eigen water meenemen en alleen eten nemen dat niet gekruid is en ook goed doorgebakken
     

Deel Deze Pagina