Hallo meidens! Ik weet niet of t hier goed staat maar wilde het toch even kwijt! Gister had ik een positieve ovu test en het was natuurlijk klussen geblazen net zoals de dagen ervoor trouwens. Maar iemand hier op t forum zei maak er iets speciaals van het kan zomaar zijn dat jullie wondertje word verwerkt. En dacht idd daar heb je helemaal gelijk in... en heb het iets specialer gemaakt als ander.... met allemaal kaarsjes etc in de slaapkamen en vriendlief wist van niks, eenmaal in de slaapkamer vond hij het harstikke leuk en lief. Even later zegt hij ik dacht dat je wou zeggen dat je zwanger was.....ik zeg nee skat helaas nog niet want heb vandaag pas mn eisprong....hij vond het erg jammer hij zei ik had er stiekum wel al op gehoopt! Nou dat vond ik zo lief en wilde ik ff kwijt! Normaal praat hij er niet onwijs over dus vandaar! Nou heel verhaal maar ben t ff kwijt hihi
Was zeker heel leuk! En hoop idd dat ik hem over 2 weekjes wel kan verrassen met een positieve zw test! Zou wel heel leuk zijn! Nou is het afwachten...duurt altijd zo lang pfff
Wat leuk en romantisch van je! Mijn ventje is ook zo. Hij praat er niet over maar toen ik ongie werd vorige keer zei hij dat hij het stiekem jammer vond. *zwijmel zwijmel*
Nou mocht het snel raak zijn dan zou ik gewoon weer die kamer vol met kaarsjes zetten. Als hij dan binnenkomt en jouw blije gezicht ziet weet hij genoeg! Ik hoop dat je hem snel blij kunt maken!
ah... dat is idd erg lief. zijn er dus toch mee bezig, maar dan op hun manier! (herken het wel, die van mij is ook niet zo'n reuze prater!)
Dus er zijn meer mannen zo? haha Idd erg lief dat ie dat zei en hij heeft er verder ook niet meer echt over gepraat en idd op hun manier zijn ze er dan toch mee bezug! leuk! Nou hoop idd dat ik hem de volgende keer wel kan verrassen met een positieve test! En als ik moet testen dan ga ik het alleen doen en niks zeggen en dan hoop ik verrassen met een posi.test!
Kijk dat is nou nog eens een leuk idee om de slaapkamer op de fleuren. Mijn mannetje hoor je er ook niet over maar toen ik donderdag vertelde dat ik niet hoef te testen omdat ik ongi was geworden was hij wel teleur gesteld. Hij vroeg meteen wanneer ongeveer mijn ei is en zei meteen dat we dan maar extra ons best moeten doen hahaha.
super leuk .. ennuh ik ken het elke keer als ik met me ovu testen kom aanlopen is het ben ej nu zwanger whaha
gefeliciteerd! Je zou haast denken dat je de kamer dus zo romantisch moet maken om ervoor te zorgen dat je zwanger raakt.. haha iets om te onthouden dus. Geniet er lekker van!