Hoi allemaal, Hebben jullie je ei kunnen vinden met de ovulatietesten? Ik zit namelijk al op dag 17 met een cyclus van 29 dagen, maar heb nog steeds mijn ei niet kunnen vinden. Heb eerlijk gezegd ook niet het gevoel deze nog te vinden. Wat denken jullie? Heb wel sinds gisteren vruchtbaar slijm. liefs
Dan zou ik morgen nog eens testen. Ik had zondagmorgen vruchtbaar slijm en heb gisteren een positieve test gehad , die vandaag weer over was trouwens. Moet er wel bij vertellen datik heb getest ivm onverklaarbare buikpijn (wat nu dus eisprong blijkt te zijn). Gisteren was mijn 1e test en heb dus niet de dagen daarvoor getest. Maar het zou kunnen dat je morgen wel positief test en misschien een langer cyclus hebt dan normaal.
heb ook wel eens positief getest op dag 19 en had toen een cyclus van 28 dagen. dus alles kan nog. ben nu zelf ook weer aan het testen en vandaag was dag 18, dus hoop morgen wel weer positief te testen, anders word ik wel weer heel onzeker over mijn lichaam! blijven hopen en wachten. liefs keina
Hoe zie je dat vruchtbare slijm nu precies? Dat begrijp ik nog niet echt eerlijk gezegd... Heb normaliter ook last van afscheiding en volgens mij heb ik eens in de maand opeens een enorme hoeveelheid. Volgens mij geeft dat ook de naderende eisprong aan? Ik heb gisteren voor het eerst een ovu test gedaan, vind het wel spannend Voor mij is het ook zeker handig om te weten wanneer mijn eisprong eventueel plaatsvindt omdat mijn vriend & ik niet samenwonen en elkaar meestal alleen in de weekenden zien. Tel daarbij op dat ik inmiddels al 35 jaar ben en ook niet de jongste meer, lijkt het me handig om dat sprongetje eens op te zoeken.
Keina, nou ik hoop dat ik dat ook heb. Ik zit nu op dag 18. Ik ga zo weer testen, ben erg benieuwd! Ik had vanmorgen nog steeds vruchtbaar slijm. denk steeds dat ik in mijn vruchtbare periode zit, maar als die ovutest weer negatief aangeeft, begin ik ana mezelf te twijfelen. oh ja...ik zit trouwens in ronde 7. dit is mijn eerste ronde met ovutesten Djoels vruchtbaar slijm herken je duidelijk, maar heb het niet elke maand kunnen ontdekken. je hebt dan ander soort afscheiding. ik herken het wel eens dat als ik zeg maar afveeg na het plassen, het heel glas voelt. (sorry voor de details) als je het tussen je vingers houdt, kun je er als het ware een draad van maken. maar niet iedereen heeft dit hoor. je kan het er ook uit plassen of tijdens de douche verliezen, dan merk je er niets van. liefs
Hoi allemaal, Benikzwanger, ik kan je helaas niet helpen. Heb hetzelfde probleem. Zit nu in ronde 6 waarvan ik 4 keer ovulatietesten heb gebruikt. De eerste twee maanden vond ik m'n ei zonder problemen (en met 1 x per dag 's middags testen) rond dag 13/14, de laatste 2 rondes heb ik zelfs 2 keer per dag getest maar geen piek gevonden. De streepjes werden wel donkerder maar nooit even donker (of donkerder) dan de teststreep. MEGA frustrerend. Ik maak me nu helemaal zorgen en ga de komende ronde (als ik tenminste een keer ongesteld word) ook met de Persona aan de gang.... Zou dit kunnen betekenen dat ik geen eisprong (meer) heb??
Ik heb ook een tijdje deze testen gedaan, maar ik heb echt nooit mijn ei kunnen vinden. En dat terwijl ze bij de gyneacoloog zo konden zien dat ik 's nachts een eisprong had gehad. Toen had ik dus echt zoiets van '????????' Daarna heb ik mijn geld ook niet meer verspilt aan die testen, want het bleek bij mij niet enorm veel zin te hebben . Maar dat is natuurlijk persoonlijk! Groetjes!
Nou ik heb nu het gevoel mijn ei ook niet meer te vinden met die testen. heb vandaag dag 18 weer getest, maar helaas helemaal geen tweede streep. (terwijl ik de eerdere testen steeds een lichte streep had). Morgen op dag 19 heb ik nog 1 test te gaan. Ik heb er 1o gekocht, ik denk ook niet dat ik het weer koop. Zonde van mijn geld. liefs
ik heb vandaag weer ov test gedaan, op dag 19 en weer positief! doe wel de clearbleu digitaal. hoop dat het jullie ook snel helpt!
Hoi Keina, Hoeveelste maand probeer je al die ovulatietesten? Ik moet misschien over gaan op een ander merk. Ik probeer straks mijn laatste test. Ik zit nu op mijn 19e dag. Het zou nog kunnen. maar als je vandaag positief test, houdt dat toch in dat je morgen of zo je eisprong hebt? dus pas op dag 20. en dat bij een cyclus van 28 dagen! dus het kan wel zo laat! liefs
Lieve ladies, Zie mijn berichtje hierboven, en mijn banner! Ik heb me (mede door de niet-positieve ovu testen) voor niets zorgen gemaakt! Vandaag (cyclusdag 35) positief getest. Veel succes allemaal!
hoi hoi, ik heb m'n vorige cyclus voor het eerst een ovu-test gedaan (netjes vanaf dag 12 volgends de regels...) ik heb m'n ei niet kunnen vinden. kreeg alleen maar het teststreepje te zien. (ik vond het persoonlijk nog frustrerender dan een zwangerschapstest die ik voor niets deed). Ik twijfel dus: doet mijn lijf het wel? Vandaag is m'n nieuwe cyclus gestart (Door allerlei spanning 2 dagen later), ik ga het nog een keer proberen op een ander tijdstip van de dag. groetjes
Jetje! Gefeliciteerd! Nou ik hoop dat ik over 11/2 week ook zo blij ben. Zo zie je maar, soms maak je je druk om niks! Geniet ervan! liefs
dit is de vierde keer dat ik het gebruik 2 keer op dag 16 positief en nu 2 x op dag negatief positief. ik heb gemiddeld een cyclus van 32 dagen. wanneer je positief test vanaf dan komt je ei binnen 24 uur tot 48 uur, dus dat is vandaag of morgen. hopen dat het deze maand werkt liefs
Ik herken de onzekerheid, ben ik januari gestopt met de pil en 1ste ronde wel posi ovu test, daarna niet meer gehad, heb ook cyclus van 20 a 24 dagen en ga er vanuit dat ik gewoon geen eisprong heb. Vandaag weer ongi geworden en weer cyclus van 20 dagen...bah....wordt er zo onzeker van.
Hoi, ook ik heb nog nooit een positieve ovulatietest gehad. Heb deze maand clomid gebruikt en op dag 12 een echo gehad waar een grote follikel te zien was waarvan de gyn dacht dat ie dezelfde dag nog zou springen. Ik testen maar helaas niks positief. Ben er maar mee gestopt. Voor de ene werken ze heel goed en voor de ander helaas iets minder Liefs
@Jetje: Gefelicteerd meid!!!! Geniet van je zwangerschap! Ik testte dus maandag 2 x positief met een dikke streep, dinsdag 1 x negatief en 1 x positief met een veel minder dikke streep. En dinsdag laat in de avond heb ik voor het eerst het echte moment van de eisprong gevoelt. Ik had al een paar dagen wat buikpijn. En maandag en dinsdag ook echt het gevoel dat er wat op spanning stond zeg maar. Dinsdag dacht ik dus dat de eisprong al geweest was. Maar ik zat 's avonds op de bank, had na het douchen weer die buikpijn, werd erger en toen kreeg ik ineens steken in mijn rechterlies, dat hield zo'n 15sec aan en toen weg steken en weg buikpijn. Dus dat is voor 99% zeker mijn eisprong geweest. Omdat wij de dagen daarvoor best veel sex hebben gehad en ook maandagavond nog hebben we dinsdagavond geen sex meer gehad. Het moet wel leuk blijven natuurlijk hahaha. O ja en vruchtbaarslijm ziet eruit als rauw eiwit en kan je idd draden van trekken.
Ik heb deze ronde ook voor de eerste keer ovutesten gebruikt. Ik had vorige week vrijdag een positieve test. Daarna heb ik niet meer getest tot maandag. Maandag had ik nog wel een streep, maar die was lichter dan de controlestreep. We hebben in die week woensdag, vrijdag, zondag en dinsdag seks gehad. Heel toevallig hoor, want wij vrijen niet op commando (het moet leuk blijven). Dus ik zou zeggen dat we goed zitten deze ronde. Maar helaas, dat wil niks zeggen... De volgende ronde ga ik testen totdat de streep weg is.
O ja en ik had vrijdag, zaterdag en zondag vruchtbaar slijm. Ik vind die testen heel erg fijn om inzicht te krijgen in je cyclus.