Geen ei

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by MyPrecious, Sep 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik zit op dag 25 en nog steeds geen eitje te bekennen. Maak me zo echt zorgen. Ben wel net gestopt met de pil in juni, maar toch.. Zijn er meer die dit hebben meegemaakt? Zo ja willen jullie kaartjes plaatsen?

2. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    Hoi My Precious,

Helaas denk ik toch ontpillen.
    Voor mijn kaartje moet je even he tlinkje van ff aanklikken

3. lily26

lily26 Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    1,009
    0
    0
    Hey myprecious,

ik ben al dik 7 mnd van de pil af en had laatste ronde ook pas de 46ste dag mijn ei...nix van te zeggen dus.
    Kan mijn kaartje wel plaatsen maar heb m alleen van de laatste 2.5 week dus kan je nog nix vergelijken!
    Ga voor je hopen op een snelle ei!
    Liefs Lily

4. jojo82

jojo82 Actief lid

Jun 5, 2008
    314
    0
    0
    Hey MyPrecious,

Ik zal als ik jou was meer naar je eigen lijf luisteren. Vorige cyclus gaf FF ook geen ei bij mij aan en tijdens de echo bij de gyn kon ze zien dat ik wel degelijk een ei had gehad. Weet wel dat FF een computersysteem is en het niet altijd goed heeft!

Luister naar je eigen gevoel en succes met klussen!

Liefs jojo

5. MyPrecious

Bedankt voor jullie antwoorden..

@ Small, jou kaartje is ook aardig stabiel steeds zoals de mijne, ik zit nu al 3 dagen op 36.3.

@ Lily, als je wil mag je hem wel plaatsen hoor. Ik heb het gevoel dat ik ook in de laatste weken zit.. Maar je weet het nooit he.

@ Jojo, Me eigen lijf zegt de laatste week eigenlijk niks raars meer. Alleen weer meer blauwe aderen op me buik, dit had ik paar weken voor vorige NOD ook. Mooi dat je gyn wel kon zien dat jij wel een eisprong had, dat geeft hoop.

Volgens mij hoef je niet àltijd je ei te vinden met tempen, omdat je temp aangeeft dat je ei is geweest na 12/24 uur. Wat als je er NET naast zit.. Dat kan toch?

6. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Toch is tempen de meest betrouwbare methode om je ei te bepalen. Tenminste, wat je ZELF kunt doen. Is betrouwbaarder dan ovutesten of lichamelijke tekenen ofzo. Alleen echo's zijn nog iets betrouwbaarder, maar dat krijg je nou eenmaal niet zomaar.
    Ik denk dat je echt aan het ontpillen bent. Bij mij heeft het ook lang geduurd voor ik weer een beetje regelmatig werd, en dan nog zat er tussen 2 cyclussen soms wel een week verschil.

Succes!

7. MyPrecious

8. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Aah meissie :(
    Komt echt wel goed! Kon ik maar iets voor je doen...

9. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ben wel benieuwd naar het vervolg. @my precious, heb je inmiddels je ei gehad? Op jou advies ook aan het tempen geslagen en het bevalt best goed. Handig voor het overzicht.

10. MyPrecious

Mooi zo boesje, hopelijk vind je je ei snel! Je zit nu wel in die dagen zag ik, als je banner klopt :D. Duim voor je..

Hier nog geen ei.. :(

Ik laat jullie weten wanneer ik ooit een kruis krijg!

11. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    @my precious
    Tja, ik hoop dat ie komen gaat alleen heb ik cyclus van 28 dagen aangehouden bij het invullen. Na stoppen pil werd ik na 39 dagen ongi dus weet niet of ik wel goed zit. Heb je een ei wanneer je temp omlaag gaat en dan alleen nog maar omhoog? Blijf voor jou hopen!

12. MyPrecious

Je kan pas achteraf zien wanneer je ei is geweest. Bij sommigen gaat de temp eerst een duik naar beneden, dan heb je kans dat je ei is geweest. Maar de dag erna moet je temp omhoog gaan en hoog blijven.

Ik zou als ik jou was je langste cyclus aanhouden, zo kun je nooit te vroeg testen. En om de dag klussen, dan heb je het meeste kans :D.

Als je van te voren wilt zien wanneer je eisprong is dan kun je ovu testen gebruiken. Tempen is eigenlijk alleen om te zien wanneer je eisprong is geweest dus.

13. lily26

lily26 Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    1,009
    0
    0
    Hey Myprecious,sorry voor mijn late reactie...maar hier alsnog mijn temp kaartje.

Dit was ook mijn eerste keer tempen...nu tweede cyclus met tempen en ik blijf tussen 36.6 en 37.0 zitten,wazig hoog of niet?

Meid ik hoop echt dat je snel je eitje gaat vinden meid!

14. lily26

lily26 Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    1,009
    0
    0
    ?IK krijg mijn kaartje er niet meer op!
    Het is toch de laatste link van de pagina die je moet kopieren en ervoor en er na [​IMG] ???
    Welp ik weet het niet meer..of hij doet het niet meer.. :)

O ja ik ben nu begonnen aan efamol pmp voor een gelijkmatigere cyclus dus ben benieuwd!

15. MyPrecious

Scheelt per persoon of het hoog is. Ik zit 's ochtends op 36.3 en vanmorgen 36.4 dus ik vind het wel hoog dan.

Je laatste kaartje leek mooi, maar je was toch ongie geworden he jammer. Nu hopelijk beter nieuws straks!

16. MyPrecious

Hier nu al dagen spotting. Gisteren roze bloed met veel afscheiding. Vandaag weer licht rood. Misschien sla ik wel een "echte" ongesteldheid over, want FF geeft alweer een voorspellend ei aan op 18 september.

17. lily26

lily26 Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    1,009
    0
    0
    Wat doet jouw lichaam toch raar?
    Ik kan er bij mij ook nooit geen touw aan vast knopen.Ik denk dat het toch allemaal ontpillen is?!
    Hoe kan FF dat al voorspellen?Waar zie je dat staan?Moet je dan VIP zijn?

18. lily26

lily26 Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    1,009
    0
    0
    Kan ook zo zijn dat je idd pas je ei krijgt op de 18e en dat je gewoon een mega lange cyclus hebt?

19. MyPrecious

Chart Calendar Wheel Weight Tracker Chart etc...

Staat bovenaan de pagina van je chart. Klik dan op Calendar en daar zie je je voorspelde ongesteldheid, eisprong etc. Hoef je geen vip voor te zijn.

Ik denk dat je lichaam gewoon op gang moet komen na de pil, omdat je anders nooit een eisprong kreeg. En dat noemen ze dan ontpillen. Maar ik hoop dan dat het eitje de 18de komt. Duurd nog maar 1,5 week en die is ook zo om :).

20. lily26

lily26 Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    1,009
    0
    0
    Thanx!

Ja die zijn wel zo om maar als je ergens op zit te wachten kan het toch erg lang duren vind je niet?

Share This Page