Ben wel goed in wachten . Achteraf is een cyclus toch zomaar voorbij. Zit nu ookal op dag 31 terwijl het korter lijkt. Dus dat komt wel goed. En voorspelt ff jou ei ook over 17 dagen?
Bij mij geeft ie mijn ovulatie aan op dag 46,wat ik afgelopen cyclus ook heb gehad,dus zou daar niet te veel op vertrouwen,want mijn cyclus is elke mnd mega anders.Zeg nou eerlijk zo kunnen wij onze ei ook wel uit gaan rekenen..geloof meer in de tempetaturen.
Vandaag spottig.. Later iets meer dan normale spotting.. Dus ik denk dat ik ongie ga worden. Nog even afwachten of het doorzet.
Dat zou wel balen zijn,maar wel fijn dat je dan ook weeer aan een nieuwe ronde met mss WEL een ei..toch?
Nooit geweten dat het ook kon gebeuren dat je helemaal geen ei kreeg. Heeft het doorgezet? Je ongie? my precious?
Om van de gedachte af te zijn, toch maar getest en negatief. Dus beschouw dit weinige bloed als ongie omdat ik geen eisprong heb gehad deze ronde. Kunnen we straks weer verder .
De menstruatie bij de pil is eigenlijk geen menstruatie. Beter is het bloedverlies in de stopweek een onttrekkingsbloeding te noemen. Dit is ooit zo ontwikkeld (drie weken pil slikken, een week bloeden) om vrouwen het gevoel te geven van een natuurlijke cyclus, waarvan dus eigenlijk geen sprake is. De onttrekkingsbloeding bestaat uit het afval van het opgebouwde slijm en is een reactie op het stoppen van het slikken van de pil, dus een vermindering van de hormonen. En ik verlies nu dat vieze slijm met gekke bloedkleur! Zo kun je zien dat me lichaam nog op gang moet komen. Hopelijk volgende ronde wel een eisprong en hopelijk dat slijm weg.
Wat een onzekerheid he? Ik heb nog steeds geen ei gehad ( zie mn banner) maar ja.. wachten maar weer af... mn temp was we wat hoger vanmorgen dus ik za lwel zien maar het duur wel lang hoor zo! sterkte ermee!
Ja idd onzekerheid. Geloof wel dat ik nu in de volgende ronde zit omdat me temp ook op me vorige ronde gaat lijken weer. Laat je het weten wanneer jij een eisprong gehad heb? Duim voor je!