Wie kan mij helpen !?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by ilona77, Sep 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilona77

ilona77 Lid

Sep 6, 2008
    99
    0
    0
    Ben deze maand begonnen met temperaturen, maar nu verschild het gewoon 1 of 2 graden! dus ben maar naar de drogist geweest om een nieuwe te kopen :) maar nu heb ik de ene dag 35.6 ongeveer en dan weer 37.1 dus echt een heel verschil ! doe het elke ochtend rond 8 uur half 9 snap er dus helemaal niks van !

2. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    oeh, da's zeker een groot verschil.ik weet natuurlijk niet hoelang je al bezig bent, maarals ik jou was zou ik een stuk of 3 cycli tempen en dit daarna aan je huisarts laten zien.
    Behalve als dit je eerste ronde is, dan kan het zijn dat je lichaam nog van slag is.(heb je hiervoor de pil geslikt?)

3. ilona77

ilona77 Lid

Sep 6, 2008
    99
    0
    0
    ja heb zo'n 7 jaar de pil geslikt hiervoor, maar nu vanaf juli gestopt, maar het verschil is echt groot dus vind het beetje raar

4. houmar

houmar Actief lid

May 19, 2008
    470
    0
    0
    Het is in ieder geval belangrijk dat je gelijk tempt wanneer je wakker bent en dus niet eerst op staat om bijv te plassen. Ook het aantal uren slaap kan evt invloed hebben op je temp, net als het gebruik van alcohol. Het rectaal tempen is het meest betrouwbaar (doe ik zelf niet, temp oraal). Misschien heb je hier iets aan en sowieso gewoon volhouden want dan krijg je idd goed in beeld hoe je temp gaat. Bij mij is mijn temp ook wel wat meer aan het schommelen aan het begin van mijn cyclus.

Share This Page