hej meiden, ik heb deze maand voor het eerst mijn temp. bij gehouden.. wat vinden jullie van mijn kaartje? ik mag over een paar dagen al teste namelijk.. en weet niet goed wat ik er van moet denken.. iemand enig idee? http://www.fertilityfriend.com/home/22e331 groetjes my
hej meiden, bedankt voor jullie reactie maar het kaartje ziet er dus wel goed uit? oww dacht dat hij juist heel raar was.. heb namelijk wel gezocht op de site enzo.. maar niet veel van zulke kaartjes kunnen vinden... Dus volgens mijn kaartje ben ik zwanger? groetjes my
Je kaartje ziet er goed uit, wordt dus spannnend de komende dagen! Maar ik wil je geen valse hoop geven, een mooi kaartje betekend niet gelijk dat je zwanger bent. Mijn kaartje van mijn vorige cycles was ook heel mooi, maar ben gewoon ongi geworden. Hoop natuurlijk dat het voor jou niet het geval is! Succes de komende dagen!
BrusjeVoorLynn, Je hebt zeker een mooi kaartje. Er zit zeker een kans in dat je zwanger bent, maar je hebt nooit zekerheid tot je ongi uitblijft en je posi getest hebt. Succes nog komende dagen'! Groetjes Afrola
hej allemaal, bedankt voor jullie reaties. het wordt hier afwachten maandag ga ik een testje wagen denk ik (misschien zelfs al zondag) als ik durf.. groetjes my