FF een vraagje: Ik ben de afgelopen 3 weken dag in dag uit misselijk, duizelijk en moe. Vooral in de ochtend maar soms wel de hele dag, sommige dagen tot overgeven aan toe. Zondag dus ook en ik heb de hele dag geslapen. Volgens mij ben ik niet zwanger ben afgelopen week nog ongi geweest in mijn stopweek. Dames wat zou het kunnen zijn??? Het duurt al zo lang dus een virus is het denk niet
Als ik jou was zou ik hiermee naar de HA gaan, is niet normaal om zo lang misselijk te zijn. Er zijn verschillende dingen wat het zou kunnen zijn, maar ik denk dat je HA het beter voor je kan uitzoeken dan dat wij hier dingen gaan roepen. Sterkte in ieder geval en laat je even weten wat er uit komt?
Ga binnenkort een afspraak maken bij de dokter voor bloedprikken maar dacht misschien weten jullie wat het zou kunnen zijn?? Misschien toch zwanger??
ben je al bezig om weer zwanger te raken dan meis?? hihi Misselijk, ik herken het.. bleeeeehh. Ik moet nergens aan denken om te eten. Jij nog tips? wat eet je als je misselijk bent.. zo misselijk dat als je aan eten denkt dat je nog misselijker wordt
de hitte! Mieden.. door deze aanhoudende hitte reageerd ons lichaam heel anders dan normaal! Ons lichaam is dit niet gewend.. veel vocht in de lucht, en slecht slapen door de hitte! Ik was 5 dagen overtijd, voor het eerst, maar was niet zwanger, komt door de hitte! Misselijk...komt door de hitte! Moe....komt door de hitte We moeten proberen ons niet gek te laten maken door ons lichaam..veel symptomen van een zwaklichaam lijken op die van zwangerschap! Maar... zwanger kan natuurlijkl ook altijd! kus miek
ik ben zwanger en heb ook die klachten. maar ik weet niet wat ik moet eten met dit weer en als ik zo misselijk ben...
Vind je sla of rauwkost niet lekker? Lekker fris en je word er niet zo misselijk van, licht verteerbaar en nog super gezond!!!
@bar, ik eet heel weinig drink alleen veel water maar daar wordt ik ook misselijk en duizelig van. Als het een beetje minder is eet ik gewoon normaal. Verder kaakjes en wat fruit Ja het zou inderdaad door de hitte kunnen komen, maar normaal gesproken heb ik daar weinig last van. Ga morgen een afspraak bij de HA maken.
oke ben benieuwd meis.. laat je het wel weten? Ja kaakjes moet ik ook maar is halen morgen.. misschien smaakt me dat wel.. hihi