Hallo allemaal, Het is misschien een rare vraag....maar kan je ei ook een maand niet springen? Ik ben half oktober gestopt met de pil, de maanden erna ongesteld geworden en eigenlijk in januari voelde ik pas voor de eerste keer mijn eisprong. Deze maand voel ik niks, en ook ovulatietesten geven geen vruchtbare dagen aan (gebruik t al ongeveer 2 weken). Dus ik vraag me nu af of je ook een maand geen eisprongen kan hebben. Iemand ervaring hier mee? Dankje alvast!
ja hoor t kan zijn dat je een x een ei overslaat niks mis mee ik heb t ook wel gehad en weet t zeker omdat ik toen bij de gyn liep voor onderzoeken en ik een aantal maanden echo`s heb gehad ivm ei opsporen en toen heb ik ook 1x geen ei gehad
Bedankt voor je reactie!! Ik begon me al lichtelijk zorgen te maken... op naar een nieuwe maand MET een EI!!!
Het is belangrijk om goed door te testen. Ik heb ook 2 mnd gezocht naar m'n ei (voel em namelijk niet) en bleef door testen en vond hem uiteindelijk. Toen ik net was gestopt met de pil heb ik volgens mij ook de eerste 3 rondes geen ei gehad.. Heeft ook met ontpillen te maken! Succes!
Dankjewel, ik gebruik de persona en vandaag zag ik tot mijn verbazing een ei!!! Nooit gedacht!!! Mijn eisprong komt er dus vandaag of morgen aan! Dus ik denk dat het handig is om morgen ook te klussen toch. Weet iemand wanneer ik dan kan testen? Ik heb een onregelmatige cyclus en was er dus vanuit gegaan dat ik rond de 17e ongesteld zou worden... Maar nu komt m'n ei er dus aan....
Ja vooral veel klussen! Sommige zeggen om de dag, maar ik klus zon 4 dgn achter elkaar tijdens m'n eisprong.. Ongeveer 14 dgn na je eisprong kun je testen ... Mijn periode tussen ei en ongi is altijd 11 dagen..
Dat doet me goed om te lezen '' de eerste 3 rondes geen ei gehad'' Zucht... nog maar pas gestopt met de pil maar toch... tis zo gewenst een klein wonder
nog maar pas gestopt met de pil maar toch... tis zo gewenst een klein wonder en als ik dan bij jou lees '' 3 maanden weg'' dan voelt dat goed.
Dankjewel allemaal voor jullie reacties, er is dus weer hoop alleen voel ik dus helemaal niks van een eisprong... Ik heb het ook nooit gevoeld, maar vorige keer dacht ik wel iets te voelen. Naja, ik maak me niet zo druk, er is hoop
Je hoeft je eisprong niet te voelen. Je kan een ovulatie overslaan. Je kan ook een posi ovu test hebben en alsnog geen eisprong hebben. Je kan 2 weken testen en bij 2 weken en 1 dag wel een posi ovu test hebben... Moraal van het verhaal..er zijn talloze mogelijkheden. Ik zou gewoon lekker doortesten. Je bent net van de pil af dus je lichaam moet nog een beetje zijn werk weer hervatten.