Endometriose, adenomyose, brusje, IVF. Diepe zucht.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door fozzy, 27 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fozzy

fozzy Actief lid

18 jul 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik hoop dat er iemand is die een beetje mijn verhaal herkent en me kan helpen. In 2013 ernstige endometriose geconstateerd, zwanger worden niet mogelijk. Na een zeer intensieve operatie was IVF weer een optie. IVF aantal weken na operatie gestart en van de verse tp een kindje gekregen.
    Nu al weer 7 maanden bezig. Waren 3 cryos over van destijds. Alleen slechte kwaliteit bleek nu, deelde niet echt door en een zelfs kapot. Eind aug nieuwe ivf. 3 embryo's in totaal. Goede kwaliteit maar nier zwanger. Inmiddels zit ik al weer onder de cystes, verklevingen en zelfs adenomyose. Wist geeneens wat het was in eerste instantie en schrik er heel erg van. Ben bang dat het de reden is dat het niet lukt. Maar ook het feit dat ik zo vervuild weer ben. Ik heb nog een cryo van matige kwaliteit. Ziekenhuis wil de cryos opmaken alvorens ze een behandeling v de endo gaan starten. Maar ik vind het ergens zo nutteloos, ik raak m'n cryos kwijt en denk echt niet dat ik er zwanger van ga worden. Ik overweeg ook om evt naar Gent te gaan. Vind de middelen zo beperkt hier. Ik reageer snel op hormonen alleen de hoeveelheid eicellen komt nooit verder dan 6. Vraag me af of t aan de gonal ligt. Amh is gemeten in 2013 en was 6.5 dus niet heel slecht. Sorry voor het lange verhaal. Maar zoek wat wijsheid. Of ik zo door moet gaan of het roer moet omgooien. Alvast bedankt!

Deel Deze Pagina