oh wat leuk zeg.. ik zie dat je een heel traject bent ingegaan, heel veel geduld ook..respect! Maar daar heb je alles voor over natuurlijk, ik hoop dat je snel ook een 2de krijgt
Samira je bent je kinderen kwijt? Wat heftig!!! Zijn ze overleden? Wat heb jij dan Den heftige tijd achter de rug. Sterkte en succes
Ik ben nu onderweg naar Leeuwarden voor een intake weer voor ivf. Spannend! Gisteren naar een gynocoloog in Rdam geweest voor het verwijderen van mijn essure. Hij heeft via echoscopie de essure's goed bekeken en idd waar ik al bang voor was is dat beide essure een stukje uitstaken in de baarmoeder. De rechterkant het meest. En de rechterkant heb ik ook het meeste pijn.En verder is het goed dichtgeschroeid in de eileider Hij stelde voor om de essure te kunnen verwijderen operatief, of om het uitstekende gedeelte poliklinisch af te knippen en zo eerst naar de fertiliteitsarts voor ivf. Daarna kan hij alsnog de essure laten verwijderen. En daar heb ik ook voor gekozen vanwege mijn angst definitief te zijn gesteriliseerd. Ik heb ook gelijk een afspraak volgende week voor een echoscopie en knippen.( hetzelfde als bij essureplaatsing)