6 dagen na ei bruinverlies??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shania26, 8 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shania26

shania26 Actief lid

20 jul 2013
    160
    1
    16
    huismama
    spijkenisse
    hallo,

Ik heb 6 dagen geleden mijn ovulatie overduidelijk gehad (gevoeld erg veel aanwezig rekbaar slijm plus positieve ovulatietest dag ervoor al)
    mijn nod is meestal 12 dagen na ei ik zit nu op dag 6 en heb sinds vanmorgen ineens donkerbruine afscheiding??? voor mij een beetje een onbekend iets ik heb dat nooit eigenlijk. als mijn menstruatie komt begint dat altijd roze en binnen een paar uur knalrood maar nooit bruin eigenlijk. daarnaast vind ik het erg vroeg.
    nou zat ik heel even op een innestelingsbloeding te hopen :D maar dat zal dan ook wel te vroeg zijn daarvoor? mensen hier die er ervaring mee hebben toevallig?

2. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Dag Shania,

Spannend, hé! Ik zit in dezelfde situatie. Ik had vorige vrijdag een postieve ovulatietest, ervan uitgaande dat zaterdag mijn ei is gesprongen, zit ik nu op 7DPO. Sinds eergisteren heb ik ook wat bruine afscheiding (niet veel), gisterochtend was het 1 keer meer helder rood. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, wil niet te veel denken aan innestelling om mezelf niet gek te maken :) Maar ik kan het ook niet plaatsen...

3. shania26

shania26 Actief lid

20 jul 2013
    160
    1
    16
    huismama
    spijkenisse
    hoi! ja ik vind het inderdaad ook gek want ik heb dit normaal ook niet ik had bij mijn vorige zwangerschappen overigens geen innestelingsbloedingen. het is hier enkel met afvegen wat donker bruin nog maar verbandje blijft schoon vanmorgen was het wel een flinke veeg met afvegen maar donkerbruin ik heb dat gewoon nooit dus ik vraag me af wat het is! uiteraard hoop je stiekem op een innesteling maar ik durf er ook niet te veel op te hopen bang voor teleurstelling. maarre jij in hetzelfde schuitje dus! succes!

4. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Jij ook veel succes! Hopelijk is het onschuldig of een innestelling...

Ik had donderdagavond beetje bruinverlies, vrijdagochtend 1 keer een beetje helderrood, voor de rest telkens wat bruin. Gisteravond opeens heel wat helderrood. Vanmorgen weer bruin en daarnet ineens weer helderrood... Het lijkt niet op mijn menstruatie (want eigenlijk geen slijmerige slierten te bekennen + positieve ovulatietest Vorige vrijdag).

Geen idee hoe een eventuele innestelling verloopt, ik beeld me nu in dat er iets probeert in te nestellen, maar telkens blijft botsten en daardoor verschillende bloedvatjes raakt :) Of dat er eentje was geraakt dat nu regelmatig terug open springt :)

Benieuwd of er nog meiden dit herkennen!

5. shania26

shania26 Actief lid

20 jul 2013
    160
    1
    16
    huismama
    spijkenisse
    hoi! ja hier was het vanmorgen een beetje roze nu weer weg ik begrijp er werkelijk de ballen niet van! dit lijkt in niets op een menstruatie tot nu toe ik zit maar te wachten tot het los breekt dan ben ik in elk geval van die onzekerheid af! hopelijk bij jou wel een goed teken ik het er bij mezelf een beetje een hard hoofd in op de een of andere manier.

6. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Dag Shania,

Benieuwd hoe het jou is vergaan! Heeft de afscheiding nog lang aangehouden?

Bij mij is het er eigenlijk sinds 5DPO heel de tijd geweest, soms beetje rood, meestal zeer weinig bruin. Vandaag wel echt mijn menstruatie gekregen, denk ik, mooi op 13DPO...

7. CrossedFingers

CrossedFingers Actief lid

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een hele korte LF van 7,8,9 dagen.

Had 5 dagen na mijn ei steken en een heeel dun sliertje en stipje bloed in mijn afsch. Volgende 2 dagen alleen bruin. En toen menstruatie tot eergisteren. Gisteren steken in mijn rug.

Bestaat het als je zo'n korte LF hebt dat je ong wordt terwijl je wel een innesteling hebt gehad? Kan dat überhaupt overleven of is dat uitgesloten? Of kan innestelingsbloed zoveel zijn als menstruatie?

Deel Deze Pagina