Ah wat jammer! Maar....je hebt nu wel goed je ovulatie kunnen benutten! Dus wie weet over 2 weken wel een positieve test!
Hierbij een update: momenteel cd 28..sinds dag of 2 lage rugpijn...soms pijnlijke steken onder in buik en 1 redelijk pijnlijk waarbij ik efkes moest happen nr adem..nog steeds die dikke witte afscheiding (niet rekbaar) temperatuur normaal 36,9 mr nu al 2 dagjes boven 37..ik kan enkel maar afwachten mr het duurt verdomd lang hoor..vooral dat ik niet echt weet wanneer mijn NOD nu is..ik merk ook aan mezelf dat ik ene moment heel emotioneel ben en ander moment heel moeilijk kan doen over domme dingen mr dat zal eerder komen door de onzekerheid..ik probeer het los te laten en dat lukt redelijk als ik aan het werk ben maar de dagjes dat ik thuis ben..
vreselijk he die onzekerheid. En dan denk je dat je bijna op NOD bent en ben je nog maar bij je ei. In principe als je een gemiddelde LF hebt (periode na eisprong tot menstruatie) duurt deze 14 dagen. Na een positieve ovulatie test springt je eitje binnen 48 uur. Dus voor de zekerheid neem je dan de volle 48 uur. Je had maandag de positieve ovulatietest dus dan zal je eitje uiterlijk woendag gesprongen zijn. Dan is donderdag 1 DPO. Met een LF van 14 dagen zal je volgende menstruatie op 15 DPO beginnen (hopelijk niet) dus zal je NOD 15 April zijn.
Hoi Ik had idd maandag die Smiley om de digitale ovultietest..aangezien vriendin zwanger is geraakt en ze haar houdertje van clearbleu zou weggooien deed ik uit nieuwsgierigheid dinsdag nog es een ovulatietestje met haar houdertje (want die van mij bleef natuurlijk 48u de smiley opstaan) en die was negatief..enkel een cirkeltje..wil dat dan zeggen dat de ovulatie maandag moet geweest zijn? Ik voel mij zo dom mr ondertussen is mijn oudste zoon al 13jr en toen had ik geen testen enzo nodig want het was raak van de eerste maand na het verwijderen van mijn spiraaltje.
niet dom voelen hoor. Domme vragen bestaan niet! Het negatief zijn van de ovulatie test zegt helaas niets over het springen van je ei. Het enige wat dat zegt is dat je LH piek die de eisprong inzet voorbij is
Okidoki..we worden weer wat wijzer want na zolang geen baby en zwanger gedoe... na de geboorte van Liam heb ik wel een aantal miskramen gehad dus ik hoop dat het mij toch ooit nog es lukt!! Zou ons kleine wondertje zijn ik wacht nu geduldig Oke we worden wijzer! Ik probeer nu nog anderhalve week geduldig te wachten tot NOD...ik zie wel...al wordt het moeilijk..ben dat niet gewoon zo een lange cyclus..langste tot nu toe was 29dagen
ja het is raar maar waar dat er zomaar ineens zonder aanwijsbare reden er ineens een langere cyclus kan zijn. Maar wel heel irritant! Ik hoop dat je wachten beloond wordt met blijvend zwanger zijn straks
Ik vind vooral die onzekerheid moeilijk...heb ik echt mn eisprong gehad of wast gewoon een lichte piek ofzo?? De afscheiding is minder mr temperatuur is wel 4dagjes hoger nu...normaal altijd 36,9..gisteren 37,4...savonds 37,5..ik ben jammer genoeg wel pas laat begonnen met temperaturen..
Zijn al deze tempen rectaal gemeten in de ochtend, op hetzelfde tijdstip, na evenveel slaapuren? En direct na ontwaken, zonder je bed uit te zijn geweest?
Hoi telkens zelfde uur...mr niet bij het ontwaken omdat ik dan zowiezo heel warm heb..ik sta ip en doe het in de badkamer Hey idd rectaal en telkens zelfde uur mr niet bij het ontwaken...ik doe dat in de badkamer als ik net opsta na het plassen voor ik naar beneden ga...en savonds ook zelfde uur...i Ik doe het dus verkeerd..
Dat is idd verkeerd. Ik zou stoppen met tempen, want op deze manier zal het je niks gaan vertellen helaas Hopelijk heb je snel duidelijkheid en ik zou dan vanaf cd 1 de volgende keer gaan tempen volgens de regels.
Dus smorgens bij het ontwaken nog voor ik uit bed kruip..nu ja...is nog nie zeker wat we volgende maand doen..hebben sinds dinsdag een pup en hadden nu al redelijk wat discussie door het hele gedoe en nog es een pup erbij...zorgt voor nog wat meer strubbelingen..ik denk om mezelf even een maandje rust te gunnen...geen ovulatietesten enzo en niks berekenen...ik begin meer en meer te twijfelen...in augustus word ik 40..
Ja elke ochtend op hetzelfde tijdstop rectaal je temp opnemen (dus op vrije dagen/weekenden je wekker zetten). En idd nog liggend in bed voor je je bed uitkomt. Rust is nooit er erg (in de zin van er minder bij bezig zijn), maar uit eigen ervaring weet ik dat dat heel lastig is als de wens er is