Hallo allemaal, misschien kunnen jullie me helpen. Meestal heb ik mijn eisprong rond dag 14. Nu heb ik vorige week ovulatietestjes gedaan en die waren allemaal negatief vanaf dag 11 tot en met dag 16. Temperatuur schommelt tussen de 36.5-36.7. Zaterdag piekte hij naar 36.9 (dag 15), gisteren 36.7 (dag 16) maar vandaag was hij opeens weer 36.5?? Vruchtbaar slijm heb ik gehad op dag 13, baarmoeder was vorige week hoog en zit nu weer laag. Kan het zijn dat ik geen eisprong heb of dat hij nog moet komen?
Gezien je negatieve ovulatietesten en als ik naar je temperatuur kijk, dan is je eisprong nog niet geweest. Dan moet het minstens drie dagen achtereen 0,2 graden of meer hoger zijn. Misschien zit je er nu wel dichtbij, omdat je nu ook wat steekjes voelt? Gewoon door blijven tempen en testen en dan ontdek je het vanzelf!
Dat zal ik inderdaad doen. Ovutest was net negatief, helemaal wit. Gekkr is dat ik zaterdag een licht streepje had. Heb vrijdag alleen getest om half 12, daarna pas weer zaterdag om half 11..
Ja rectaal en ongeveer hetzelfde tijdstip. Het scheelt soms een half uur. Heb alleen van vrijdag op zaterdag kort geslapen en wat alcohol op. Dus dat kan die piek van 36,9 veroorzaakt hebben.
Dan is het waarschijnlijk dat je eisprong nog komt. Minder slaap en alcohol zijn beide factoren die je temperatuur doen stijgen en waardoor dit niet helemaal betrouwbaar is. (Wanneer je bijvoorbeeld een app als fertility friend gebruikt,kun je dit dan beter "discarden").
Houd het inderdaad bij op FF. Vanochtend weer 36,5 als temperatuur op dag 18, echt apart. Nou we wachten wel af wat er gebeurt deze maand.