nog geen eisprong op dag 39

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Star84, Apr 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Star84

Star84 Actief lid

Nov 29, 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo, zouden jullie eens naar mijn kaartje kunnen kijken? Ben nu op dag 39 en nog steeds geen eisprong? Wat ik wel vreemd vind is dat ik al 2 weken af en toe rekbaar doorzichtig slijm heb (soms veel, soms iets minder) en ook regelmatig erge krampen/steken. Ik denk hierdoor steeds dat mijn ei eraan komt, maar tot op de dag van vandaag dus niks. En hoe kan het komen dat mijn temp nu redelijk stabiel is en in het begin zo schommelde? Komt dit vaker voor? Ik vind het wachten nu gewoon zo lang duren!!!

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Je kunt je kaartje een beetje in tweeen delen lijkt het wel. Het eerste deel schommelt je temp veel meer dan in het tweede deel. Aan je verhaal te horen lijkt het wel of je eitje wil springen, maar toch hapert.. Heb je de pil gebruikt? Misschien kan t nog van 't ontpillen zijn. Hoe was je cyclus hier voor?
    Je zit pas in ronde 2. Probeer geduld te hebben en benut je kansen zo goed mogelijk!

3. Star84

Star84 Actief lid

Nov 29, 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Het zou inderdaad van het ontpillen kunnen zijn want ben sinds januari pas gestopt. Mijn cyclus is rond de 36-39 dagen dus al best lang vind ik zelf. Had er gewoon geen rekening mee gehouden dat het nog langer kon worden. En ik was er gewoon echt van overtuigd dat mijn ei eraan kwam dus ben gewoon teleurgesteld dat het niet zo is. Zou die nog wel kunnen komen of kan je ook en cyclus hebben zonder eisprong?

4. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Ik ben bekend met lange cyclussen, zie mijn handtekening. Het is erg vervelend om zo lang te moeten wachten. Zelfs in mijn cyclus van 134 dagen was er duidelijk een ovulatie te zien, de vraag is echter wel of deze goed was. Je kunt ook een cyclus hebben zonder eisprong, waarop een onttrekkingsbloeding volgt (soort van schoonmaak van je baarmoeder). Dit zul je dan wel terugzien in je kaartje, er is dan geen tempverhoging te zien.
    Maar goed, daar moet je allemaal niet vanuit gaan. Je bent al bekend met wat langere cyclussen. Het kan van het ontpillen zijn dat het de eerste maanden wat ontregeld is.

5. Star84

Star84 Actief lid

Nov 29, 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zouden jullie misschien nog eens kunnen kijken? Zit nu op cd49 en nog steeds geen ei....

Wat zou de verklaring kunnen zijn dat mijn temp nu zo gelijk blijft??

6. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Nee, nog geen eisprong te zien.
    Sowieso temperatuur je nu meer op dezelfde tijden (kun je zien aan de "open" bolletjes in het begin van je kaartje), waardoor de uitkomst wat betrouwbaarder is. Misschien is het ook wel zo dat de hormonen van de pil wat meer uit je lijf zijn en daardoor de temp wat stabieler is.
    Ik weet het eigenlijk niet en probeer wat mee te denken :D Ik vind het wel een bijzonder kaartje :cool:
    Hoe vervelend ook... afwachten maar weer.. :(

7. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik ben bang dat je cyclus stil ligt, wat bevestigd wordt door een stabiele temperatuur. Als je geen eisprong hebt, zal er doorgaans ook geen menstruatie volgen. Maar wie weet komt je eisprong nog. Het kan een paar maanden duren voordat je cyclus weer wat op regel is.

8. Star84

Star84 Actief lid

Nov 29, 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oké bedankt voor je reactie. Gewoon nog geduld hebben dus...

9. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Volgens mij is er een positieve ontwikkeling te zien in je temp. kaartje! :D

10. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ja dat zie ik ook laten we hopen voor je dat het je ei is.

11. Star84

Star84 Actief lid

Nov 29, 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik denk ook echt dat het mijn ei is geweest!!! Had zo'n erge buikpijn en veel rekbaar slijm. En nu stijgt temp ook nog :)

12. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Dat klinkt positief! Het is zo vervelend met zo'n lange cyclus dat je niet goed kunt "timen" wanneer je eisprong komt en wanneer je gemeenschap 'moet' hebben. Heb je deze kans nog goed kunnen benutten? :cool:

13. Star84

Star84 Actief lid

Nov 29, 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja gelukkig wel omdat ik dagen ervoor ook al symptomen had dat ie eraan kwam gelukkig. Dus ik heb goede hoop ;) er is sowieso last van me af gevallen want dat wachten was niet echt leuk. Dan stellen die twee weken na ovulatie niet meer zoveel voor hihi.

Bedankt voor je berichtjes!! En succes met de laatste loodjes van je zwangerschap!

14. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Graag gedaan hoor, en dank je wel!

15. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9