Geen eisprong gehad?????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door daniellelove, 12 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daniellelove

daniellelove Actief lid

10 mei 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Hoi allemaal,

3 weken geleden had ik eerste afspraak bij de gynaecoloog.. toen moest ik meteen Bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong had gehad..
    Gisteren de uitslag en nu blijkt dat ik geen eisprong had in mijn vorige cyclus. Had het wel beetje verwacht want had die keer ook niks gevoeld terwijl ik normaal last van steken heb en pijnlijke tepels/ borsten.. deze ronde wel last van maar dat heeft geen zekerheid helaas. Nu weer bloed laten prikken en de 22e weer terug..
    Maar nu mijn vraag wat nou als in idd geen eisprong heb wat kunnen ze dan doen voor ons?
    Medicijnen of zo of hormonen?
    Ik hoop dat het wel goed komt deze ronde dat ik wel eisprong heb maar begin wel bang te worden dat mijn lichaam me wel in de steek laat.. Maar blijf wel positief denken moet wel..
    Hoop dat jullie me kunnen helpen met antwoorden..

Xxx danielle

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ze kunnen je inderdaad medicijnen geven met hormonen. Ik heb pcos en ook nooit geen eisprong maand mbv hormonen voor de 4de keer zwanger.

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik heb geen pcos, maar ook geen eisprong van mezelf.
    Mijn eitjes groeien wel gewoon goed.
    Ik kreeg elke maand een Pregnyl injectie om mijn eitje te laten springen.

4. daniellelove

daniellelove Actief lid

10 mei 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Voor zover ik weet heb ik geen pcos want er was geen rits met eitjes te zien.. zag er allemaal goed uit bij de echo zag de gynaecoloog wel een vochtblaasje maar niks om zorgen te maken.. En weet ook niet of het altijd zo is dat ik gene eisprong heb.. want heb wel ongeveer elke maand mijn ongesteldheid.. En ook wel waarvan ik denk zo rond mij eisprong steken bij me eileiders.. Maar vorige maand niet gevoeld en dit keer wel.. Dus nu weer bloedprikken en dan de 22e weer controle.. Maar als ze je hormonen geven of die spuit heb je dus wel kans om zwanger te raken? Sperma van me vriend is wel gewon goed gelukkig..

5. Adrianna

Ik werd elke maand ongesteld, had eisprong pijn en zere tepels, maar geen eisprong.

Ik ben door de injectie zwanger geraakt in de derde cyclus, dus het is zeker mogelijk :)

6. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Mijn gyneacoloog zei dat als je elke ronde een paar dagen rood bloed verliest het betekend dat je gewoon een eisprong hebt, en dan maakt het niet uit op welke cd dat is

7. Adrianna

Dat klopt niet Brinsa.
    Ik werd elke maand netjes tussen de 30 a 35 dagen ongesteld en had echt geen eisprong.
    Hebben ze meerdere cyclussen kunnen vaststellen.

Het is heel ouderwets om te denken dat je met bloedverlies altijd een eisprong hebt.

8. daniellelove

daniellelove Actief lid

10 mei 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Had dat paar weken terug gevraagd aan gynaecoloog en hij zei dat je eigenlijk niet echt ongesteld kon worden als je geen eisprong gehad.. maarja aangezien ik afgelopen maand dus geen eisprong had en wel 4 a 5 dagen bloedverlies had kan het blijkbaar wel.. Maar hoop dat er goed nieuwe uit kom maar ben bang dat het niet goed zit bij mij.. Maar ben wel blij dat er in iig goeie verhalen zijn dat je dmv hormonen of injecties toch kans op kindje heb:D

9. Adrianna

Het is inderdaad meer een ontrekkingsbloeding dan een menstruatie.
    Het is ook heel anders...geen stolsels en minder, maar ik had wel gewoon 4 volle dagen bloedverlies waarvoor ik wel een tampon moest dragen.
    Mijn progesteron kwam terug met 1, dus duidelijk geen eisprong gehad.

10. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Okee... Ja ik heb wel echt veel bloedverlies dus misschien dat dat het verschil is dan.

11. Adrianna

Dat denk ik wel ja.
    Met Pregnyl kreeg ik wel een eisprong en dat was veel en met stolsels, dus een echte menstruatie.

12. daniellelove

daniellelove Actief lid

10 mei 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Afgelopen maand was het idd wel anders dan normaal.. meestal heb ik ook bloedstolsels maar dat was afgelopen maand dus niet.. En had ook totaal geen steken gevoeld wat normaal wel is.. hoop echt over 10 dagen meer duidelijkheid.. ben dag afwachten beetje beu..

13. daniellelove

daniellelove Actief lid

10 mei 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Hoe werkt dat eigenlijk met die hormonen dan? Kan je dan op de dag af weten wanneer het eitje is gesprongen of wat moet ik me er bij voorstellen.

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Een eisprong wordt altijd gevolgd door een menstruatie (mits je niet zwanger bent natuurlijk) en anders heb je een anovulatiebloeding (wel bloeding maar geen eisprong). Dat had ik bijv bij Clomid.

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja met Pregnyl weet je dat idd. Ik heb gister om 14u Pregnyl gezet dus ik weet dat hij waarschijnlijk aankomende nacht gaat springen 😉

16. daniellelove

daniellelove Actief lid

10 mei 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Okee dat is wel fijn dat je dan meteen weet wanneer die plaats vind eigenlijk:) ben echt zo benieuwd naar mijn uitslag de 22e ofdat in dit keer wel een eisprong heb gehad.

Deel Deze Pagina