Zo vermoeiend dit, Ik heb allerlei symptomen, maar ik vind het zo dubbel. 23 ste dag 4 dagen bruinverlies, gespannen borsten 27 ste dag steken in onderbuik, bruinverlies bijna weg, nog gespannen borsten.. En nu ook nog eens diarree.... En de test was negatief! Ik weet dat ik ook ongesteld zou kunnen worden, maar vroeg me af of er meerdere dames zijn die dit gehad hebben voor hun zwangerschap! Ik hoor graag van iemand met ervaring? Groetjes Crissien
Niemand ervaringen? Vandaag is de 28ste dag, Heb een cyclus van ongeveer 36 dagen, verschilt nog al. Even door gekeken op internet, de innesteling zou 9 november geweest kunnen zijn. Dit klopt ongeveer wel met het bruinverlies, maar 4 dagen is wel lang of niet.. Zoiezo nog 8 dagen te gaan voordat ik ongesteld zou kunnen worden.. We wachten het af! Groetjes Crissien
Als je cyclus 36 dagen is, kan t nog alle kanten op. Persoonlijk heb ik altijd vanalles tussen ovulatie en menstruatie dus ik kijk daar niet naar, ervaringen hier op het forum zeggen ook vaak dat signalen van vroege zwangerschap bijna onmogelijk te lezen zijn, omdat ze vergelijkbaar zijn met de kwalen van naderende menstruatie. Hoe moeilijk het ook is, ik zou proberen het nog even los te laten tot je nod.