Hoi, Ik hoop snel een test te kunnen doen maar vroeg me af welke ik het beste kan kopen(en die niet al te duur is)? Maakt het iets uit of het een huismerk is...of zijn die minder betrouwbaar? En wanneer kan ik de test het beste doen want ik heb een onregelmatige cyclus en weet dus niet precies wanneer ik ongi moet worden 1e: 22 dagen 2e: 25 3e: 23 4e: :
Ik zou de tests van de webwinkel bestellen (zie in de balk hier links). Ze zijn niet duur en zijn gewoon betrouwbaar. En nog beter, je hoeft er de deur niet eens voor uit.
Hoihoi! IK vind de midstream (uit de winkel) zelf het fijnste, die met die leuk gekleurde dop....paars geloof ik de roze dop is een ovulatie test.... Wat betrefd wanneer je het beste kunt testen, je langste cyclus plus 1 dag extra raden ze aan bij onregelmaat... Succes!
Zou je me ook kunnen vertellen waarom? Ik zit zelf nog te twijfelen tussen de Midstream en de Cas. Als ik me niet vergis wordt de Cas (of iets wat erop lijkt) ook bij Moeders voor Moeders gebruikt.
Ik sluit me bij de anderen aan.. De midstream van de website is een goede test en die zou ik nemen (heb ik ook genomen!) Mirre
bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb hier in de winkel die van midstream gekocht, ben benieuwd of ik ze kan gebruiken want ik heb z'on gevoel dat de duivels eraan zitten te komen
Dankje maisy ! Maar ehhh... ik wil 'm in de winkel kopen... anders vinden mn ouders het (verassings : ) pakketje, das niet echt de bedoeling...
hoi tatlim, je kan aan het pakketje niet zien wat erin zit dus dat kunnen je ouders niet zien en het is aan jouw gericht dus het zou kunnen.....
Ik heb ze ook binnen gekregen (midstream) en idd de envelop die erom zit is wit.....dus het valt niet op. En bovendien je hebt 3 voor een leuke prijs
Ik kocht een test, merk predictor in apotheker voor ongv. 15 euro Vandaag een tweede test gekocht in het Kruidvat, clearblue, 13 euro groetjes flyke
Ik ben niet zo dol op kruidvat testen, die gaven bij mij onterecht licht streepje. ik blijf echt bij de midstream testen van de winkel hier.