kan olivatie ook gaan bloeden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door floorfilla, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. floorfilla

floorfilla Actief lid

27 feb 2007
    154
    0
    0
    hai dames,

heb een vraagje,ik voel me tijdje al raar.
    ik was op 9 dec dit jaar ongesteld gewordenen ging ongeveer de zondag's weer over ,
    alleen van de week had ik hevige pijn in mijn buik,en na het plassen
    veeg ik me altijd keurig af alleen toen zat er bloed bij,niet veel maar een veeg bloed en dat heeft 2 dagen geduurd.
    alleen heb ook rond die tijd veel last van me rug en ben nu misselijk,moe,zo nu en dan stijf in de rug.
    je zou zeggen dat ik de symptomen heb van zwanger zijn maar dat kan je toch niet zo snel vernemen toch?
    maar ik gebruik ook gewoon de pil.

2. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    dat kan zeker. Ik gebruik dan wel geen anticonceptie maar sinds ik 10 wk terug ben gecuretteerd verlies ik bruinig tijdens mijn ovulatie. Het kan zijn dat je zw bent maar het is vroeg voor symptomen. Ik heb het ook altijd snel paar dagen na de bevruchting wordt ik misselijk ik denk na het innestellen en na 4x zw te zijn geweest weet je wel onderhand wanneer het raak is dus zeg nooit nooit.

Het kan ook zijn dat je misschien een blaasontsteking heb ik heb dan ook de zelfde symptomen al die jij beschrijft.

Kan ook zijn dat je vorige maand al zw bent geworden en door de pil gewoon ongie bent geworden doe voor de zekerheid ff een test dan weet je het zeker.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    als je de pil gebruikt heb je toch geen eisprong? of ben ik nou gek?(dat is zeker een mogelijkheid:p)

4. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @Nanette: in principe niet! Maar er bestaat altijd een kleine kans dat je er wel een hebt.

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    als je op 9 december dit jaar ongesteld bent geweest dan kun je nu eigenlijk niet zwanger zijn. de tijd tussen dag 1 van je menstruatie en je ovulatie duurt meestal tussen de 12 en 16 dagen, gerekend op 12 dagen zou je dan op zijn vroegst op 21 december je eisprong moeten hebben...
    t kan natuurlijk anders zijn maar met de gegevens die je hier beschrijft lijkt het mij erg onwaarschijnlijk.
    Succes!!
    Liefs Chelleke

6. floorfilla

floorfilla Actief lid

27 feb 2007
    154
    0
    0
    bedankt dames voor jullie reactie,ik blijf wat misselijk (niet zo misselijk dat ik over moet geven)
    ik verlies nog heeel lichtjes bloed en heel klein beetje.
    ik hou nog even in de gaten anders ga ik naar huisarts.

Deel Deze Pagina