geen eisprong jaar na zwangerschap???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by pinguin01, May 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pinguin01

pinguin01 Lid

May 26, 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Iets meer dan een jaar geleden is ons zoontje geboren. Ik hem hem 8 maanden borstvoeding gegeven.
    7,5 maand na de zwangerschap werd ik voor het eerst ongesteld. Mijn eerste cylcus duurde 31 dagen, de tweede 29 dagen, de derde 27 dagen en de vierde en vijfde allebei 26 dagen.
    Nu ben ik sinds 2 maanden bezig met ovulatietesten, maar kan geen eisprong vinden.
    Zou het kunnen dat ik nog geen eisprong heb? Aangezien mijn cyclus de laatste 3 maanden redelijk stabiel is, had ik verwacht dat ik hem wel zou hebben.

Heeft iemand dit ooit mee gemaakt? En wanneer kregen jullie weer een eisprong?

Groetjes

2. Glaewil

Glaewil Bekend lid

Jul 26, 2015
    601
    96
    28
    Mischien proberen te temperaturen voor een paar maanden? :) En kijken wat dat doet.
    Testen voor eitje zou ik dan al op de 10de dag beginnen als ze 26 dagen lang zijn en dan door tot de 16/18de dag ofzo, doe je dat al of vanaf/tot? En heb je ook een verandering in slijm ergens tussen de 10de en 18de dag?

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Met ovulatietesten (zowel dipsticks als die dure digitale CB) heb ik nog nooit een ovulatie kunnen vinden. Met temperaturen wel (achteraf dan). Dat geeft meer duidelijkheid dan die testjes.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een belangrijke vraag: vanaf welke cyclusdag ben je gestart met de ovulatietesten?

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ben je wel op dag 6 gestart met ovulatietesten?bij een cyclus van 26 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 8 tot dag 16 gebaseerd op een normale LF van 10 tot 18 dagen.Je ovulatietest is 1 of 2 dagen voor je eisprong positief,dus vandaar beginnen op dag 6.

6. pinguin01

pinguin01 Lid

May 26, 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.

Ik ben op dag 8 begonnen met testen en nu nog steeds bezig. Vanmorgen was de teststreep net zo donker als de controle streep, maar had de test iets te laat afgelezen dus doe er zo nog eentje voor de zekerheid. Vandaag zit ik op dag 15.
    Mocht het deze maand niet lukken, dan ga ik volgende maand beginnen met temperaturen.
    Ik merk niet echt een verandering van slijm en vind de baarmoedermond ook niet echt anders aanvoelen.

Groetjes

7. Glaewil

Glaewil Bekend lid

Jul 26, 2015
    601
    96
    28
    Ja niet iedereen krijgt ander slijm volgens mij. Hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid met het temperaturen. :)
    En wie weet hopelijk heeft die test van vanmorgen gelijk en mag het raak zijn! 😄

Share This Page