Hallo, Even een vraagje. Ik heb een gemiddelde cyclus van 32 dagen. Hebben deze maand erg ons best gedaan. Nu zit ik morgen op de 27 ste dag van mijn cyclus ( heel toevallig 1 mei mijn regels gehad, maakt het makkelijk deze maand) Nu zou ik graag morgenochtend willen testen met deze predictor early test. Wat misschien te vroeg is, maar deze test kan al vanaf 6 dagen voor nod. Dus ik zit dan op 5 dagen. Ik vraag mij gewoon af vanaf wanneer het hcg in je urine zit? Is dit standaard vanaf dag 28 van de cyclus of is dit te zien hoelang je cyclus duurt
Als je inzoomt zie je naast het controlelijntje een fijn roos streepje. Dit is door de flits. Is niet te zien op originele test
Nee. HCG maak je vanaf innesteling aan. Innesteling vindt (als het eitje bevrucht is tenminste) plaats 5 tot 10 dagen na je eisprong. Er staat geen vaste dag voor innesteling. Er staat geen vaste dag voor aanmaak HCG. Dat verschilt dus bij iedereen!
Ik heb mijn eisprong, de 18de a 19de gehad. Dus eigenlijk kan het zijn dat de innesteling nog niet heeft plaatsgevonden
Ik zag niks tot 11 dpo met een heel gevoelige early indicator. (Begon al te testen 8dpo) En met 11 maar echt een hele lichte streep. Succes.
Ik lijk toch wel heeeeeeel licht iets te zien hoor! Opzich is zon heeeel licht lijntje logisch op 8 of 9 DPO. Je bent best vroeg met testen. Spannend!
Ik zie niks op je test, maar heb ook geen goede ervaring met de predictor early. Ben nog steeds fan van de kruidvat 2v5. Heb je je eisprong gevonden dmv een ovulatietest? Anders kan je namelijk niet zeker weten of je ei toen gesprongen is. Nog even geduld meid, als jij je er beter door voelt kun je best elke dag een testje doen nu, maar als je het geduld hebt zou ik zeggen wacht nog een paar dagen.
Ja ik heb met ovulatietesten gewerkt. Heb die hier ook ergens op een onderwerp gepost. En mijn piek was duidelijk te zien op 18 mei savonds en 19 mei smorgens.