Ik heb iets vreemds, ik temperatuur al bijna twee jaar (op dezelfde tijd, rectaal). Altijd stijgt mijn temp flink (boven de 37 graden, meestal 37.1/37.2) na mijn eisprong, maar nu daalt hij...? Ik gebruik nu voor de tweede keer Gonal-F en Pregnyl. Ik weet niet of het daar iets mee te maken kan hebben, maar de vorige cyclus zag het kaartje er wel normaal uit. Ik ben er zeker van dat ze zondag gesprongen moeten zijn omdat ik zaterdag ochtend Pregnyl heb gespoten. Deze keer had ik overigens twee rijpe follikels...
Ik vind deze kaartjes lastig af te lezen. Ook staat er nergens een dag/datum dat maakt het ook lastig. Schijnbaar is jouw basaal 36.6 en nu dus rond de 36.8-36.9. Dat maakt hem nog steeds hoog genoeg voor een eisprong. Je zit nog voor de gemiddelde innestelingsperiode dus hij kan maar zo weer omhoog gaan. Even de komende dagen afwachten.
Inmiddels is mijn temp wel gestegen En positieve testjes (8 DPO t/m 15 DPO)! Als vind ik ze nog niet zo knallend worden... Nu moet ik wel zeggen dat de fabrikant is gewijzigd van testjes, dus het is nu moeilijk te zien of het oploopt of niet. Het is nog even doortesten en afwachten.. Ik had vorige ronde (eerste ronde Pregnyl) ook alleen maar positieve testen t/m 16 DPO...