nieuwe ronde!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annika1984, 7 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo allemaal,

Ben de 29ste weer ongi geworden!
    Dus nieuwe ronde. Dit is pas ronde 2 maar het zou zo goed uitkomen als ik nu zwanger zou raken...
    Ze beginnen woensdag bij ons met de badkamer verbouwen. Zodra deze klaar is gaan we de slaapkamer verhuizen en word het kleine kamertje een babykamer, als het zover is natuurlijk....

Ik hoop het zo! Maar goed moet maar afwachten en wil er deze maand niet te veel mee bezig zijn want ik was vorige de maand te veel mee bezig, maar goed dat was ook de eerste ronde.

Zijn er meer meiden die in de 2e ronde zwanger zin geraakt?

En ik heb de vraag wel eens eerder gesteld maar ben toch nog even weer nieuwschierig: de meiden die vlot zwanger zijn geraakt waren jullie moeders ook snel zwanger?

Liefs Annika

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Tja, elke maand komt het goed uit om zwanger te worden als je eenmaal besloten hebt om zwanger te willen worden. Sommige zijn in de 1e of 2e ronde zwanger en anderen pas in ronde 12 of 13.

En wat betreft de moeders: het heeft natuurlijk ook met de vader te maken. Jij bent ook afhankelijk van het zaad van je vriend, dus ik denk niet dat je het daarmee kunt vergelijken....

Succes! Hoop dat je snel je kinderkamertje kunt aankleden :D

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.432
    36.321
    113
    tja, ik was ook de 2e ronde zwanger en mijn moeder de 1e, maar ik denk idd dat dat puur toeval is en net zoals jannes zegt, het hangt van heel veel factoren af hoor.

Deel Deze Pagina