Ik ben nu bijna een jaar bezig met zwanger worden, hierbij gebruik sinds 7 maanden de ovulatietesten van clearblue. Ik heb altijd keurig een eisprong gehad op dag 14 na mijn nod, alleen de laatste drie cyclussen heb ik geen eisprong kunnen vinden. Begin mij grote zorgen te maken. De cyclussen zijn qua lengte wel regelmatig. Heeft iemand hier ervaringen mee,
Heb je je temperatuur genomen? Je eisprong was dus regelmatig, op welke dagen deed je dan ovulatietesten?
Ik temperatuur niet, mijn eisprong was op dag 14/15 ik testte vanaf dag 10, nu test ik vanaf dag 8 tot ik weer ongesteld wordt.
En test je 1x op een dag? Ik had toevallig 2x getest op een dag omdat ik nieuwschierig was. Knal positief en volgende ochtend al weer stukken lichter. Kan zijn dat je hem gemist hebt?
Dat kan inderdaad heel goed, heb hem nu getest op een ochtend positief in de middag niet dus goed mogelijk geweest. Vreemde blijft dat ik eerst twee dagen een smiley had en nu dus maar een ochtend, pff
Dit klopt niet helemaal. Je kan ook zonder ovulatie ook gewoon een menstruatie krijgen. Ik raad je aan om te gaan tempen, dan weet je zeker of je je eisprong gehad hebt.