KID ervaringen Isala Zwolle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Noaniful, 27 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noaniful

Noaniful Nieuw lid

21 feb 2013
    2
    0
    1
    Ergens in Groningen
    Hallo iedereen,

Heeft iemand hier ook ervaring met KID in Isala Zwolle?

Ik heb zelf begin deze maand mijn kennismakings gesprek gehad en nu moet ik begin januari naar de medische psycholoog voor een intakegesprek en verschillende psychologische testen voor ik groen licht kan krijgen om te beginnen met IUI. Gelukkig is ook het uitslaggesprek de zelfde dag.

Ik kan niet echt wat vinden over de testen of het gesprek en ik ben er eigenlijk best wel nerveus voor.

Heeft iemand hier ook het gesprek en de testen gehad voor je kon beginnen met KID?

Liefs Noa.

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hi Noa,

Geen ervaring met kid. Maar wel met Zwolle, we hebben daar anderhalf jaar gezeten.

Wellicht vind je het fijn om te lezen; ik heb daar echt een goede tijd gehad. D'r werken onwijs lieve mensen. Zowel de artsen als de verpleegkundigen. Echt eeuwige dankbaarheid voor hoe ze ons begeleid hebben tijdens ons zware traject.

Moet je naar de medisch maatschappelijk werker? Mevrouw vdven?? (Even aan elkaar voor Google) dat is ook echt een topper. Ik heb nog steeds contact met haar per mail over hoe alles nu gaat. Heel fijn allemaal.

Ik kan je dus geen antwoord geven op je vragen. Maar ik wens jou alle liefde en geluk die er bestaat!

3. Noaniful

Noaniful Nieuw lid

21 feb 2013
    2
    0
    1
    Ergens in Groningen
    Bubblez: Bedankt voor je reactie.
    Nee ik moet naar de klinische psycholoog voor de gesprekken en naar de psychologisch mdw voor de testen.

Heel fijn om te horen dat jullie heel positief over de artsen en verpleegkundigen zijn. Heel veel geluk met jullie zwangerschap en na de bevalling met jullie wondertje

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Die ken ik helaas niet.

Misschien kun je via de fb van freya iemand vinden de kid doet in Zwolle??

Veel succes meis!

Deel Deze Pagina