Concreet is mijn vraag: Zie je aan je temperatuur of er zéker een eisprong is geweest? Of andersom. merk je dmv temperaturen dat je geen eisprong hebt? Mag je er met een steiging en daarna een aanhoudende hogere temperatuur vanuitgaan dat er een ei geweest is, of zegt dit niets, en kan je dan net zo goed geen ei gehad hebben? Denkende aan PCO? Uitleg: Na de curretage midden februari krijg ik niet zoveel hoogte van mijn lichaam. Ik ben netjes na 30 dagen ongesteld geworden dus dat is niets geks. Echter was mijn temperatuur erg vreemd die maand. FF kon ook geen duidelijk ei vinden, kan natuurlijk best na een curretage. Ik dacht er wel 1 gespot te hebben en uitgaande van de LF die ik vroeger had voor mij zwangerschap zou dat kunnen kloppen. Nu ben ik dus 1 ronde verder en weer met ovulatie testen begonnen. Inmiddels dag 16 en weer een negatieve test. Het kan nog komen natuurlijk maar normaal liepen de testen langzaam op, kon ik zeker 3 dagen voor mijn ei al zien dat die er aan kwam. Ook heb ik al 3 dagen cervixslijm, wat ik normaal ook een dag of 3 a 4 voor ei heb. Ppff, ingewikkeld...
Ik heb met temperaturen gemerkt dat ik geen eisprongen had. En de ene eisprong die ik wél had ( en waarvan ik ook zwanger werd) heb ik OOK gezien met temperaturen. Ik deed het wel heel netjes echt elke dag ( ook in het weekend!) op precies hetzelfde tijdstip. Ik wist dus ook al dat ik zwanger was voor ik had getest: de temp bleef hoog Meten is weten! Succes!