symptomen eisprong of innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deb27, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Hoi meiden,

even een vraagje:

ik heb als het goed is afgelopen weekend mijn eisprong gehad en toen 3x geklust.
    nu ben ik sinds gisteren ontzettend chagerijnig en had ik vanmorgen wat dik wit slijm en heb ik ongi gevoel, terwijl ik pas over 1,5 week mijn menstruatie heb.

zijn dit nu symptomen voor een eisprong(dus is hij later dan ik dacht) of heeft dit met innesteling te maken?

alvast bedankt voor jullie reacties...

ps hoop dat ik het bij het goede onderwerp plaats....

2. Patronique

Patronique Actief lid

1 nov 2010
    102
    0
    0
    Limburg
    Hallo Deb27,

Ik zit met dezelfde vraag haha.
    Ik heb als het goed is ook voor afgelopen weekend mijn eisprong gehad.
    Nu heb ik sinds gisteren een erg zeurderig gevoel in mijn onderbuik, net of mijn ongi eraan staat te komen terwijl dat pas eind volgende week moet komen.
    Ik vraag me ook af of dit een innesteling kan zijn. Verder heb ik geen symptomen.
    Hopen maar dat iemand ons advies kan geven he..
    Welke ronde zit jij trouwens?

Groetjes Patronique.

3. Joani

Joani Lid

9 dec 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik heb ook dezelfde vraag haha..zie mijn topic. Maar ik heb niet echt geklust zeg maar van tevoren maar heb nu ook een zeurderig gevoel in mijn buik en echt dikke witte afscheiding...terwijl jaja mijn menstruatie ook pas over een dikke week moet komen ;) ben alleen benieuwd of dit nog van de eisprong is of dat het al de innesteling is :(

4. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zit met hetzelfde probleem! :)

Ik heb alleen wel gistermiddag mega steken gehad en 's avonds een paar druppeltjes bloed verloren....

Elkaar maar op de hoogte houden!!

Spannend.....

Groetjes, Duckertje

5. Chai

Chai Niet meer actief

Eisprong pijn zit vaak meer richting de linker of rechter eistok.
    Ik voelde een trekkerig gevoel tijdens de innesteling en daarna had ik een ongie gevoel tot 6/7 weken zwangerschap.
    Maarja, iedereen is anders natuurlijk! :)

6. Patronique

Patronique Actief lid

1 nov 2010
    102
    0
    0
    Limburg
    Ja je leest heel veel verschillende symptomen bij de meiden op dit forum.
    Het is alleen zo vervelend dat je nog die dagen moet wachten eer je mag / kunt testen he :)
    We houden elkaar idd op hoogte ja!
    Ik heb dus sinds gisteren een ongi gevoel gehad en vanavond toen mijn man thuis kwam hebben geklust en daarna was het ongi gevoel weg, nu is het ongi gevoel nog steeds weg dus :(

7. Jessie86

Jessie86 Lid

3 feb 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hele zere tepels nu een aantal dagen namijn ei, dit heb ik nog nooit zo vroeg en heftig gehad. Iemand herkenning bij toevallig?

8. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    @patronique, we zijn nog maar net begonnen, ben sinds 4 maanden van de pil af en jij?

ik heb nog steeds een zwaar gevoel in mijn onderbuik en mijn humeur is om te schieten...:S

9. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Dik wit slijm klinkt niet echt als vruchtbaar slijm vlak voor de eisprong. in dat geval is het meestal doorzichtig en rekbaar. Ik denk dat je je ei wel gehad hebt hoor!!

10. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb hetzelfde als jullie. Mijn eisprong heb ik heel goed gevoeld! Zelfs het klussen ging op dat moment gewoon niet op de normale manier ;) omdat het echt giga pijn deed.
    Daarna elke dag steekjes zo nu en dan en een zwaar gevoel in mn buik. Verder geen symptomen.

Weet wel dat ik bij mn eerste zwangerschap ook een ongi-gevoel had voor ik het wist en daarna ook nog paar weken.
    Maar aan de andere kant voelde ik dit (geloof ik) vorige rondes ook en was ik niet zwanger.

Aftellen naar nod maar!!

11. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Druif, grappig ik zie dat jouw zoon ook uit februari 2009 stamt ;)!!

12. Joani

Joani Lid

9 dec 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Zoals ik al verteld heb ik heb afgelopen dinsdagaaf ook erge steken rechts gehad en krampen, en hele erge afscheiding dik en wit, ook idd eisprong denk ik..nu heb ik nog een steeds een ongi-gevoel in mijn buik en het is al vrijdagaaf bijna...kan me niet herinneren dat ik dit zolang gehad heb. Zijn er meer meiden die na de eisprong een aantal dagen een ongi-gevoel hebben? Zou dit iets kunnen betekenen ;)?? Pff moet nog 1,5 weken wachten totdat ik zeker iets weer :)

13. Patronique

Patronique Actief lid

1 nov 2010
    102
    0
    0
    Limburg
    Hallo Joani,

Ik heb ook nog steeds datzelfde gevoel.
    Al sinds Dinsdag middag.
    Maar gisteren na het werk van mijn man hebben wij geklust en toen was het even voor een paar uur weg, maar nu is het er weer gewoon hoor... Ben benieuwt. Hopen op goed nieuws voor ons allen he..

14. Joani

Joani Lid

9 dec 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi patronique,

Ja bij mij kwam het eerst met vlagen ook maar vandaag is het al heel de dag aanwezig..zou het mss toch nog van de eisprong zijn dan??

15. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    aa nou dit heb ik ook vanaf dag 3 na mijn eisprong alleen dat sagie zijn zit ik nu wat mee,, slaap ontzettend veel en lijk wel grieperig en soms het gevoel dat ik al ongesteld moet worden of zo ( ik heb nog zo'n 6 dagen te gaan tot nod )

ik heb soms nog wel wat last na de eisprong van een opgeblazen gevoel

xx

16. Joani

Joani Lid

9 dec 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja beetje grieperig en moe voel ik me ook wel maar kan ook komen omdat ik al paar dagen goed verkouden ben en het weer is er ook naar he :( ik moet nu mn hoofd wel koel houden nu hor want alle symptomen die ik heb ga ik nu op een zwangerschap gooien en dat is natuurlijk ook wel wat overdreven haha..:)

dat ik mijn eisprong heb gevoeld is zeker maar waarom ik nu nog zon ongi gevoel heb na 3 dagen is wel raar..nog nooit gehad ;)

17. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ik kan ook geen antwoorden geven, maar ik sluit me wel aan bij jullie vraag: ik zit met hetzelfde dilemma!!! Ik had ook gistermiddag dik wit slijm wat wel een heel klein beetje rekbaar was (1 cm ofzo, en alleen dat wat in mijn string zat, toen ik bij mezelf naar binnen ging was er niets te bekennen dat leek op rekbaar vruchtbaar slijm en ik heb juist ergens gelezen dat dat vruchtbare slijm dan rond je baarmoedermond zit en je het daar dus 'vandaan' kunt halen om te checken op rekbaarheid en dus naderende eisprong).

Volgens mij heb ik vlak voor of op 5 dec mijn eisprong gehad (helaas niet geovutest, maar uitgerekend) en had dus gistermiddag dat slijm en daarna de hele avond, nacht en vanochtend steken links, rechts en in vagina. Vanochtend ook zere tepels erbij. Steken zijn in loop v/d dag minder geworden. Ik twijfel dus ook: is dit innesteling (pleeeasseee??? :-D) of voelde ik mijn eisprong? We hebben vanochtend wel gevreeen, maar goed, een eitje leeft maar max. 12 uur toch? Dus dan dikke kans dat ik te laat was als het mn eisprong was. Ik hoop op de innesteling.... iemand die uitsluitsel kan geven??

Misschien kunnen we er zelf achterkomen: is er iemand die nu twijfelt over ovuluatie of innesteling die zich eerder deze maand positief getest heeft op de ovulatietest? Dan zou dat betekenen dat deze klachten duiden op innesteling :) want 2 eisprongen in 1 maand lijkt me sterk.....

18. brusje2

brusje2 Lid

10 dec 2010
    31
    0
    0
    Hallo allemaal,

pff ben blij dat ik niet de enige ben. Hier nog zo'n eentje met 'symptomen'.

Volgens de 28 dagen cyclus zou ik afgelopen woensdag pas mijn eisprong hebben. Afgelopen zaterdag kreeg ik steken in mijn linker onderbuik (dit had ik ook de afgelopen maanden wanneer ik mijn eisprong had). Zaterdag's geklust en zaterdagnacht en zondag helder rekbaar slijm. Dus lijkt erop dat deze cyclus iets korter is.
    Sinds woensdag ongi gevoel, sinds gister enorm chaggie, mijn vriend had het ff te verduren en trouwens..... volgens mij nog steeds en sinds vandaag misselijk en brandend maagzuur. Vanaf woensdag ook nog opgeblazen buik en sinds vandaag lijkt 't wel of ik af en toe wat bubbeltje voel in mijn onderbuik en mijn tepels zijn gevoelig.

Ik heb tijdens mijn 1e zwangerschap ook enorm veel last gehad van brandend maagzuur.
    Hebben jullie wel eens gehoord dat tijdens innesteling je weleens wat bubbeltjes voelt?

Pff wat spannend allemaal he. en nu nog wachten tot volgend weekend :(

19. Thelady88

Thelady88 Lid

11 dec 2010
    31
    6
    8
    Vrouw
    Ouderenzorg
    Rotterdam
    Hey, ik ben een meid van 22.. sinds kort een relatie gehad van 11 maand wat helaas nu over is, maar me ex en ik hebben nog steeds sex met elkaar.

Nu ben ik 3x de pil vergeten in de 1ste week en heb ook mijn eiersprong gevoeld terwijl ik sex had en na de sex was ik ontzettend misselijk en last van krampen, ook last gehad van roze bloed verlies en witte dikke slijm (afscheiding) ik kan pas volgende week donderdag (16dec) testen maar heb last van verschillende symptonen (zere onderrug, buik, zere borsten, stemmingverschil).. ik weet niet wat ik hier mee aan moet ben bang dat ik er misschien teveel aan denk of dat het echt zo is??

Me dokter zei; neem de morning after pill maar dat werkte al niet meer en ze zei dat de pil strip niet meer veilig was toch heb ik ondanks dat weer sex gehad en is me ex weer heftig in me klaar gekomen en was ik weer erg misselijk en raar gevoel in me maag..

Ik weet niet meer wat ik moet doen, kan iemand me aub helpen??

Liefss

20. Debbje

Debbje Lid

21 okt 2010
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Aily Ik heb precies dezelfde symptonen als jij deze week.

Gistermiddag tm ik ging slapen last van mijn liezen, steekjes enzo. Ik hoop ook dat het een innesteling was, wat betekend dat mijn eisprong eerder geweest is (wel geklust) dus ik zal nog ongeveer een weekje moeten wachten voordat ik het zeker weet. Ben zo benieuwd :D Het is zooo welkom

Deel Deze Pagina