Geen eisprong na ovitrelle?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by roodwit, Dec 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roodwit

roodwit Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik had deze vraag ook bij temperatuurkaartjes gezet maar daar weet niemand het volgens mij. .

Kunnen jullie eens naar mijn kaartje kijken? Ik heb afgelopen woensdag avond ovitrelle gespoten, vrijdag avond heb ik duidelijk 'eipijn' gevoeld. Ik was helemaal blij want was er van overtuigd dat mijn eisprong geweest was. Nu had ik verwacht dat mijn temperatuur vanmorgen zeker hoog moest zijn maar helaas. Iemand ervaring? Kan het zijn dat hij toch niet gesprongen is Door de ovitrelle? Pff baal echt enorm hiervan. .

Attached Files:

2. Boogy

Boogy Bekend lid

Apr 22, 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Temperaturen is niet meer betrouwbaar tijdens het gebruik van medicijnen. Ik begrijp dat je alles wil doen om nog een beetje grip op de zaak te krijgen, ik had dat ook.

De gyn zei tegen mij: met ovitrelle/Pregnyl mag je er gewoon vanuit gaan dat hij gesprongen is, mits het een echt eitje was en geen cyste.

Ik hoop dus dat je het gezellig hebt gemaakt!

3. roodwit

roodwit Niet meer actief

Hmm oké.. Nou ik wacht het nog wel even af. . Normaal heb ik altijd een stijging na de ovitrelle, daarom vind ik het zo vreemd. . Ja gelukkig hebben we het gezellig gemaakt maar denk dat we voor de zekerheid nog maar even door moeten gaan hihi. . Bedankt voor je reactie iig.

4. roodwit

roodwit Niet meer actief

Nou vanmorgen was mijn temperatuur eindelijk hoger.. zal mijn eisprong dan echt pas 4 dagen na ovittelle geweest zijn? Ik had gisteren namelijk geen vruchtbaar slijm maar dik zurig slijm (sorry) of zal mijn temperatuur gewoon een keer later gestegen zijn? Iemand dit ooit meegemaakt? Er zit niks anders op dan afwachten hè. . :)

5. Boogy

Boogy Bekend lid

Apr 22, 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het kan allemaal ;) Het is idd afwachten. En achteraf maakt het ook niet uit wanneer de eisprong is geweest, als je het maar genoeg gezellig hebt gemaakt!

(Ik denk dat ik zwanger ben geworden van een eitje wat gesprongen is nog voor de Pregnyl! )

6. roodwit

roodwit Niet meer actief

Oke, volgens mijn gyn kon dit absoluut niet (was hier ook bang voor vandaar mijn vraag aan haar). Volgens haar hield de ovitrelle/pregnyl het eitje vast. Maarja je weet maar nooit, het kan natuurlijk eens anders zijn.
    Spannend, nog iets minder dan 2 weken dus.. heb je er al genoeg van ? :)

7. Boogy

Boogy Bekend lid

Apr 22, 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had bij de follikelmeting 1 groot eitje en 1 kleinere. Nog voordat ik de Pregnyl had gespoten is de 1e gesprongen denk ik. Want de baby is te groot/oud voor de Pregnyl-eisprong. En alle embryo's groeien tot 12 weken volgens een vast tempo. :)

Ik ben wel heel benieuwd waar de baby, maar zat ben ik het nog niet echt. Ik heb ook een fijne zwangerschap moet ik zeggen :D

Je hebt een spannende NOD! Ik duim voor je! ;)

8. roodwit

roodwit Niet meer actief

Oke, ja dan zal die voor de spuit al gesprongen zijn :) wat fijn dat je er goede zwangerschap hebt gehad, hopelijk heb je ook een goede bevalling! Succes alvast :) tnx, ben benieuwd 1 januari, misschien doe ik de 31e al wel een testje als ik nog niet ongesteld ben. . Weet mijn nod niet precies dus heb het langste maar aangehouden.

Share This Page