Dames Op 7 februari heb ik een laparoscopie gehad. Daaruit blijkt dat mijn linker eileider afgesloten is. Blijkbaar ben ik er zo mee geboren. Er is een poliep weggehaald en mijn rechter eileider is open. Ik heb donderdag een afspraak staan bij mijn behandelende arts, maar ik ben benieuwd wat er nu kan en zal gebeuren. Heeft er iemand enige idee wat de arts nu kan voorstellen? Groetjes
Niets als je andere eileider open is neemt deze het over.. je kan dus prima ook natuurlijm zwanger worden met 1 eileider... maar je heb ws niet voor niets een laprascopie ivm moeilijk zwanger worden?? Dus ws nu even zepf proberen en als dat niet lukt starten.met iui... succes hoor!
ja, we zijn al vanaf juni 2016 aan het proberen met zwanger worden, en nog steeds niets helaas. Is iui nog een optie of direct ivf?
Als het zaad van jou man goed is en jij gewoon een eisprong zullen ze hoogstwaarschijnlijk eerst iui gaan doen..al dan niet met hormonen.. Ivf is een te grote stap als bovenstaande van toepassing is...meestal is iui 6 behandelingen als je hiervan nog niet zwanger word dan zullen ze ivf doen..succes het is een hele rollercoaster
Ik heb ook een laparoscopie gehad waaruit bleek dat mijn rechter eileider dicht zit waar ze helaas niets aan kunnen doen. Wij zijn nu bezig met IUI 5 in combinatie met pillen (clomid en Tamoxifen Sandoz) en injecties (pregnyl) als dit uiteindelijk ook geen zwangerschap heeft starten wij in Mei met IVF. Heel veel succes,ik hoop dat je meer geluk heb als ons en het gelijk raak is met IUI 1.
Hier ook 1 eileider dicht Moesten toen starten met iui dat mislukte 3x toen over naar icsi daaruit een zoontje gekregen En nu weer opnieuw zwanger na 1e keer iui Dus het is mogelijk en mijn vriend zijn zaad was ook nog eens niet helemaal goed Succes
Hi! Wij moesten na het ontdekken van die verstopte eileider nog weer eerst een jaar zelf proberen. Bij ons werd er een kans berekening gemaakt waaruit bovenstaande bleek, er spelen dus meerdere factoren (oa jouw cyclus, leeftijd en zaad kwaliteit) mee die de uitkomst bepalen. Succes en sterkte in deze achtbaan aan emoties.
Ok, ik heb mijn vorige menstruatie op 25 januari gehad. Als mijn menstruatie nu 6 weken na de operatie komt dan heb ik dus een maand overgeslaan van menstruatie.
ok. bedankt voor uw antwoord. Ik zit ondertussen op dag 41 van mijn cyclus, wat niet zo ongewoon is aaangezien ik dit al 3 keer heb gehad. Maar ben benieuwd wanneer mijn menstruatie weer komt. ben het wachten beu.
Mijn menstruatie heeft altijd ronde de 30 dagen gezeten (soms een enorme uitschieter dat het wel 10 dagen langer duurde). Elke lichaam is jammer genoeg anders en reageert anders na een kijkoperatie. Vooral niet te veel aan denken, daarmee kan je het ook uitstellen. Succes meid!
Dank je! Ja, weet ik maar is moeilijk. En ook omdat ik zosnel mogelijk wil beginnen met iui denk ik daar heel de tijd aan.
Ik ken het gevoel... IK had afgelopen week hetzelfde (maar dan ivm IVF) Na een hoop afleiding op het werk kwam mijn menstruatie ineens.