Lange cyclus en ik baal! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb lange cyclussen sinds we voor een derde wondertje gaan en ik baal zo!
    Bij de meiden nooit last van gehad en snel zwanger geraakt...en nu eerst een mk en die vreselijk lange cyclussen:(

Wie heeft dat ook en wilt ook in een topic meekletsen waar we elkaar kunnen steunen .... want vaak kunnen anderen alweer testen heb ik net mijn ei gehad en soms is dat niet leuk.

2. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Heb tot nu toe ook een lange cyclus. En gebruik nog geen ovulatietesten, ma doen het een beetje op de gok, over 2 maand, als het nog niet gelukt is gaan we ovulatietesten gebruiken. Me vriend heeft er namelijk een probleem mee, om verplichte seks te hebben hihi.. Maar volgens mij voel ik nu voor het eerst een mogelijke eisprong, dus word spannend..

Hoelang zijn jullie nu bezig voor de 3e?

Liefs.

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    31-35 is toch geen lange cyclus? In principe heb je een normale cyclus als je tussen 25 en 35 zit, dus je zit netjes hoor. Maar hier ook minimaal 30 dagen altijd. Een keer zelfs 40. En een keer zelfs 150 ;) Maar ja, ik heb pcos dus het is verklaarbaar op zich bij mij. Succes

4. SBC

SBC Lid

4 mrt 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er helaas ook last van!
    Ben altijd al onregelmatig geweest, duurde soms weer maanden voordat ik ongi werd.
    Mirena laten plaatsen, helemaal geen ongi meer gehad tot het laatste (5de) jaar, toen werd in iedere maand een beetje ongesteld.
    Sinds 4 maart is hij eruit maar heb nog geen druppeltje bloed gespot tot de dag van vandaag!

44 dagen zijn lang als je op een teken wacht :(

5. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar je cyclussen zijn aan je onderschrift te zien 31/34/35? Als je dat al vreselijk lange cyclussen vindt....? Ik vind het nogal meevallen eigenlijk. Pas na de 40 heb je volgens mij echt een (te) lange cyclus.

Maar is wel vervelend natuurlijk. Ik had altijd cyclussen van rond de 35 dagen, meestal iets van 37.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@MG mag ik toch vinden? Ben ook niet op zoek naar zo`n reacties eerlijk gezegd...

@Nataasja is ook niet echt leuk hihi...
    Ik ben ovu gaan gebruiken na de mk om makkelijker mijn ei te vinden. Oopzich wel fijn dat ik dan ook weet wanneer mijn nod is ;)

@Babke voor mijn gevoel zijn ze lang...wat er wel of niet lang is volgens "regels" is een ander verhaal natuurlijk.
    Pcos lijkt me ook niet fijn om te hebben zeg...en jeetje een cyclus van 150! Nee dan heb ik niks te zeuren he.

@Sbc oh jeetje ook vervelend meid :( ja het is gewoon lang als je moet wachten ...

7. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Hoi Lov, van mij weet je al dat ik vreselijk baal;)
    Eerste cyclus 39 dagen na het stoppen met de pil. Hier had ik nog wel vrede mee in het kader van 'ontpillen'. 2e cyclus duurde 38 dagen, maar toen was ik wel zwanger:) Helaas werd dat een miskraam en nu zit ik alweer op dag 26. Aan mijn temperatuur te zien heb ik nog geen eisprong gehad en mijn ovulatietest van gisteren was witter dan wit.

Geduld hebben is zoooo moeilijk als je iets zo graag wil;)

Iedereen veel sterkte met de lange cycli!

8. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk mag je dat vinden! Maar als je het hebt over 'vreselijk lange cyclussen' vind ik dat persoonlijk nogal overdreven. Mag ik ook vinden, toch?
    Succes met zwanger worden!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar ik heb het over mezelf en snap niet zo goed waarom je dit nu allemaal hier moeten komen vertellen? Daar heb ik het topic niet voor geopend toch? Wat is dan de meerwaarde van jouw`n reacties nu?

Ja ik vindt mijn cyclus lang duren.......

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lies jij ook sterkte meid......:( dat ellendige wachten is gewoon niet leuk he.

Ik hoop dat je snel een mooie ovu gaat rkijgen hoor!

11. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lov ik kan me voorstellen dat dat heel irritant is. Mijn cyclus was altijd 26 dagen maar als daar ineens een week bij komt zou ik dat ook erg lang vinden. Sterkte mop!

12. SBC

SBC Lid

4 mrt 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom ben ik aan de Shatavari (zie ander topic) gegaan! Wellicht iets voor jullie met de lange cyclussen? Ook voor jou lov23! Kan me heel goed voorstellen dat je het lang vind duren, voor je gevoel kan het niet snel genoeg zijn!

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Snap ik wel hoor.
    Je had normaal ook niet zo'n lange cycles. Dan ia een week extra lang!

Had ik ook bij mijn cycles van 36 dagen. Kwam geen eind aan. Pfff.

Hoop dat het snel weer beetje normaal wordt en je normale cycles terug krijgt.
    Wel zo fijn. X

14. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    @lov snap helemaal wat je bedoelt.. ik heb af en toe een korte maar soms wat langere cyclussen. lekker wisselend dus :cool:
    zit nu alweer op dag 33 en nog niks te bekennen.. gister toch een testje gedaan en omo wit, bleh..
    Heel vervelend om soms zo lang te moeten wachten je hebt toch minder kansen in een jaar zeg maar als dat je gewoon een cyclus van 28 dagen hebt en je weet sneller waar je aan toe bent..
    En dan zijn 3,4,5,6,7 dagen gewoon te veeeeel :x

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Precies die week extra is toch lang he....

Lijkt me helemaal verschrikkelijk als je altijd een andere cyclus hebt zeg :(

Ik weet dat er tabletjes zijn maar eerlijk gezegd hou ik daar nooit zo van. Slik niet eens paracetamol alleen als ik echt niet anders kan.

Maar wie weet......even afwachten en misschien toch eens iets gaan proberen.

16. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    He lov heb helaas ook last van lange cyclussen zie bannen. Zit vandaag op cd 40 dus uitgaande van mn vorige cyclus moet ik van mezelf nog 6 dagen wachten...pff ik baal van de mindere kansen in een jaar die je dan hebt!! 13 dec ben ik gecuretteerd en ik ben nog maar 2x ongi geweest sindsdien!! Ik snap je helemaal!

17. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hey Lov,

Ik baal met je mee. Bij de gyn werd er geconstateerd dat ik een 'trage' rechter eierstok heb, deze maand is het terug zijn beurt. Dus dat wordt weer lang afwachten. Vorige keer had ik een cyclus van 43. Wachten op je ei... dan is slechts 1 dag teveel. Al zijn er natuurlijk die het erger hebben dan ons. Deze morgen ook ovutest gedaan, witter dan wit...

18. Muscade

Muscade Niet meer actief

Ik denk dat jij jezelf teveel met anderen vergelijkt. Ieder z'n eigen cyclus en vruchtbaarheid. Bij jou staat er weer tegenover dat je al twee zwangerschappen voldragen hebt, waar een ander nog moet beginnen.

Zo denk ik erover.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@mamaheleen ja vooral als je een mk hebt gehad dan is het frustrerend want je wilt gewoon weer graag zwanger zijn.

@daphne oeh dat lijkt me ook schrikken als ze dat zeggen! Maar gelukkig hebben we er twee :D
    Wel fijn dat je ovu testen gebruikt he...;) dan weet je tenminste iets. Anders zit je weer te gissen naar je nod....

@muscade weer een reactie waarvan ik denk....oké dan.
    Waar haal jij vandaan dat ik me zo vergelijk dan?
    Geef duidelijke aan dat IK me zo voel.....

20. Muscade

Muscade Niet meer actief

Zie jouw laatste zin. Ben jij je er wel van bewust dat dit een openbaar forum waar iedereen kan reageren op elkaar? Het lijkt wel of je geen tegenspraak duldt.

On topic, lastig voor je dat het voor jouw gevoel zolang duurt. Maar heb erger gehoord. Dus kop op :D

Deel Deze Pagina