Hallo Dames, Weet iemand hier of het mogelijk is dat je je eisprong niet ontdekt met ovulatietesten (ondanks dat ik zo goed als de complete cyclus heb getest) maar dat je hem toch hebt gehad en dan dus toch zwanger kunt zijn? Kan het zijn dat je na een miskraam enkele cyclussen lang geen eisprong krijgt? Ik heb eindelijk, 2,5 maanden na mijn miskraam weer mijn ongesteldheid teruggekregen. Die was flink heftig. Ook voelde mijn lijf eindelijk weer wat normaler aan. Ik begon dus weer een beetje hoop en vertrouwen te krijgen. Maar toch wel heel gek dat ik maar geen eisprong kan vinden... Ik hoop dat iemand hier iets over weet.
Dag angelhope, Ja ik heb dat meegemaakt. Na mijn MA werd ik netjes 27 dagen later ongesteld en bleef het heel regelmatig. Ik gebruikte dus ook geen ovulatietests oid omdat ik mijn eisprong zelf goed kon ontdekken. Na 4 maanden werd ik wat ongeduldig en ben ik begonnen met etos zwanger worden pillen en ovulatietesten. Ik weet niet of het door de pillen kwam maar ineens was het mij volstrekt induidelijk wanneer mijn ovulatie was. Het leek igg later dan normaal maar ik kon hem met ovulatietesten ook niet vinden. Wel donkere streepjes maar niet knal. Twee weken later bleek ik zwanger. En bij de echo bleek ook dat mijn eisprong idd later was geweest. Op de dag die ik zelf op basis van mijn 'lichaam' had gegokt. Die testen doe ik dus niet meer, zonde geld! Succes, ik hoop dat je snel weer zwanger bent!
Ha Stella, Bedankt voor je reactie, dat geeft de burger weer moed Nog een andere vraag: je hebt het over zwanger worden pillen. Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wat zijn dat voor pillen, en is er ook een officiele naam voor? Ik woon zelf in Australie, dus kan niet naar de chemist gaan en daar om 'zwanger worden pillen' vragen Wat beteft die ovutesten, in het verleden deed ik ze alleen maar als bevestiging dat mijn lijf het goed had aangegeven. Hoefde ik dus maar 1 testje per cyclus te doen. Maar nu kan ik mijn lijf absoluut niet meer volgen, dus hoop ik met die testen wat duidelijkheid te krijgen. Maar mijn hemel, wat zijn die dingen duur! Dus als die pillen het allemaal weer wat normaler en duidelijker maken, dan is dat wel wat waard! Bedankt voor jullie meedenken in ieder geval. Heel fijn
Ja die pillen. Het zijn huismerk pillen van Etos en er staat gewoon 'zwanger worden' op. Er zijn hier heel wat topics over, dus miss kan je die even doorspitten. Ik weet uit mijn hoofd niet wat de bestanddelen zijn. Volgens mijn verloskundige is het igg onzin, maar ja... Hier lees je van veel meiden dat het hielp om een regelmatige cyclus te krijgen. Maar dus ook dat je cyclus veel langer kan worden. Als je vooral wilt 'checken of alles het doet' en probeert wat meer zicgt te krijgen op je cyclus kan je evt ook temperaturen. Miss is dat een idee?
Ha Stella, Bedankt voor je meedenken, vind ik echt heel fijn Goed nieuws: vandaag een knalpositieve ovutest. Gisterenavond geklust dus dat begint al goed. Nu zit ik alleen nog te dubben of ik vanavond weer zal klussen of zal wachten tot morgenavond. Want je hoort toch altijd dat het verstandig is om een dag 'rust' te nemen tussen het klussen door he? En op die ovutesten staat dat je binnen twee dagen na positieve test moet klussen, dus dan is morgenavond ook nog op tijd. Maar mijn gevoel zegt, vandaag, morgen en overmorgen en dan nog zo vaak mogelijk tot het raak is Hoe dan ook, mijn lijf begint weer een beetje normaal te doen, en daar ben ik heel blij mee en dankbaar voor. Nu kan ik tenminste echt overnieuw beginnen en hopen op een nieuwe zwangerschap. Hoe is het met jou nu verder? Voel je je goed en gaat alles goed met jullie kindje?