Ik ben benieuwd naar jullie ervaring, wat denken jullie is dit zwanger of niet ? Een heel vaag streepje die je alleen kunt zien met veel licht. NOD is over 4 dagen
Ik zie je 2e streepje zeker wel, maar heb je hem afgelezen binnen afleestijd? Test lijkt al wat ingedroogd namelijk.
Ik heb het afgelezen na de afleestijd. Toen stond het streepje net als op de foto, maar de foto is na de afleestijd gemaakt.
Oke dus de test en na afleestijd afgelezen en na afleestijd gefotografeerd? Dan is het lastig te zeggen of dat dit een streepje is omdat je zwanger bent of dat het een indroger is. Alles na afleestijd is negatief. Ik zou even een nieuwe test doen en binnen afleestijd aflezen en fotograferen. Succes!
Ik zou even een nieuwe test doen. Ziet er wel positief uit, maar omdat je de test na afleestijd hebt bekeken, durf ik niet met zekerheid te zeggen dat het geen indroger is.
Dankjewel. Ik upload zo een nieuwe foto waarbij de foto eerder gemaakt is. Ben benieuwd naar jullie reactie
Hierbij een nieuwe foto binnen de afleestijd. Het streepje is alleen in veel licht te zien. Ben benieuwd!
Vind dit geen tuurstreepje en al echt wel heel duidelijk voor 4 dagen voor nod. Ook.bij de eerste had ik niet getwijfeld, want Di is goed zichtbaar en roze. Ik zeg zwanger.
Ik vind dit geen streepje dat alleen in veel licht te zien is. Het is absoluut geen tuurstreepje meer maar een mooie licht roze streep. Ziet er goed uit!
Ik begrijp de twijfel ook niet eerlijk gezegd. Al had je de foto na een dag genomen, dit is gewoon hartstikke zwanger hoor! Dit heeft echt niks meer met indroogstreepje te maken Gefeliciteerd!!