Nog kans op een zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cassera, 20 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cassera

Cassera Niet meer actief

6 oktober heb ik mijn eisprong gevoeld. En 12dpo en 13dpo heb ik een lichte positieve test/tuurstreepjes gehad. Vandaag is het nog steeds een tuurstreepje maar ik verlies ook rood bloed. Is de kans op een zwangerschap verkeken of bestaat er nog een kans?

2. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    De kans bestaat nog. Maar als je nu nog een tuur streepje hebt, terwijl je verder zit dan 12/13 dpo. En rood verliest. Denk ik dat je er vanuit moet gaan dat 't mis is. Maar dat weet je nooit zeker.

3. Cassera

Cassera Niet meer actief

Normaal heb ik een onregelmatige cyclus en op 5 okt een knalposi ovulatietest gehad. Dag erna was de streep licht. En ik voelde dus ook me eisprong, en sindsdien had ik al het gevoel dat het raak zou zijn. Het zou dan vandaag dan 14 dpo zijn, dus in theorie ook me NOD toch? Dit zou dan voor de 3e keer mis gaan in 4 maanden 😭

4. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Sorry niet lulling bedoeld, maar als je nu op de nod zit en bloed verliest, dan ben me gewoon ongesteld geworden?!
    Voor je nod kan er nog zoveel mis gaan, vandaar dat je beter niet er voor kan testen.

5. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Dat betekent dus eigenlijk dat je menstruatie gewoon is begonnen op de dag dat het ook zou moeten? Heb je een foto van de test(en) die je hebt gedaan? Er wordt ook geadviseerd om niet voor NOD te testen omdat een groot deel van de zwangerschappen nog misgaat voor NOD.

Overigens is 5 oktober een positieve ovulatietest uiterlijk 7 oktober je eisprong.

6. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    +1. Wil niet zeggen dat je überhaupt zwanger bent/was maybe was de test wel vals positief.
    Als je nu op je nod zit en 'ongesteld' bent. Ben je toch gewoon zoals t hoort, ongesteld geworden?

Heb je foto van je test idd ?

7. Cassera

Cassera Niet meer actief

Ik heb altijd een langere cyclus, laatste keer dat er een ongesteldheid op dag 30 was begonnen is meer dan 10 jaar geleden. En daarbij als ik er niks zou zijn zou er geen tweede streep komen hoe licht dan ook en dan nog binnen de tijd. Mn vorige cyclus had ik het ook zo maar toen was het streepje direct weg toen ik bloedde.

Foto's van de testen van gisteren (bovenste) en vandaag (onderste) (ik load het niet via zp want de kwaliteit gaat hier zo slecht achteruit)
    https://i.imgsafe.org/9d0a17f301.jpg

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zie je strepen, maar ik vind ze eerlijk gezegd grijs en niet positief...

9. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    wat is een tuurstreepje? men zegt toch altijd bij zwtesten: een streepje is een streepje?

10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Voor nod testen is niet handig. Omdat er dan te veel fout kan gaan. Volgens mij ben je gewoon ongesteld geworden. Volgens mij zijn die testen niet positief. Eerder indroogstrepen. Waarschijnlijk als je er een beetje water op druppelt zijn ze weg.

11. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat het indroogstreepjes zijn helaas. En als je nu bloed ben je sowieso gewoon ongesteld geworden, helaas :( niet leuk natuurlijk. Misschien toch beter om de volgende keer gewoon tot na je NOD af te wachten. Er kan idd zoveel mis gaan.

12. Cassera

Cassera Niet meer actief

Sinds wanneer komen er indroogstreepjes binnen de afleestijd? Ik heb er water bijgedaan en de streepjes zijn nog steeds te zien..

13. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Indroogstreepje kan blijven staan na afspoelen, ik vind ze er niet positief uitzien, maar niemand kan hier eigenlijk jouw vraag beantwoorden.

Enige dat je kunt doen is morgen of overmorgen nog een keer testen, feit blijft dat je nu bloed, dat is meestal geen goed teken. Succes!

14. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik vind het een beetje gekke reacties hier hoor.

Zoveel meiden hier kunnen niet wachten tot de NOD om te testen, dat wil nog niet zeggen dat je niet positief kan testen.
    Ik had ook al 2x op 9 DPO streepjes; de eerste keer werden ze een paar dagen op rij donkerder en daarna weer lichter en ging het mis. De tweede keer zat t wel goed.

Streepjes binnen de afleestijd kan ik geen indroogstreepjes noemen. Ik denk dat je ondanks het bloedverlies gewoon morgen weer moet testen. Als de streepjes niet donkerder zijn geworden kan je er wel vanuit gaan dat het mis is gegaan, maar dus niet "gewoon ongesteld geworden".
    Ook al gaat het vroeg mis, ik was er kapot van en je hebt dan ook t recht om daar om te rouwen.
    Hopelijk goed nieuws hier binnenkort!

15. Issie

Issie Actief lid

16 mrt 2015
    324
    93
    28
    Dat zijn echt geen indroogstreepjes. Maar goed streepjes die niet donkerder worden en rood bloedverlies zijn meestal geen goed teken. Betekent niet dat het niet mogelijk is dat het alsnog een goede zwangerschap gaat zijn, maar zou er niet teveel vanuit gaan.

16. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik vind het geen indroogstreepjes, vooral niet als ze binnen de tijd al zichtbaar waren. Los daarvan flink balen dat je wel bloed, als het minder heftig is dan 'normaal' kan je over 2 dagen nog een test wagen. Maar anders is helaas helaas wel vroeg mis gegaan.

Misschien jezelf niet meer plagen met te vroeg testen? Heel veel voor nod gaat nog 'fout' omdat er iets al vanaf het begin mis was met aanleg of innesteling. Als je pas na nod test, dan hoef je ook de teleurstelling niet zo intens te verwerken.

Sterkte en succes!

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    las dat bij de helft de innesteling fout gaat, helaas is het onwijs moeilijk om tot NOD te wachten (hier ook schuldig aan geweest) maar ik denk dat je je gewoon weer moet concentreren op de volgende ronde en dan hopelijk een mooie knaller test en een plakbaby hebt. heel veel succes.

Deel Deze Pagina