hoi, Sinds een paar dagen lijken mijn zwangerschapskwaaltjes af te nemen. Moet ik eigenlijk blij om zijn, maar vind dat echt eng. Mijn borsten zijn niet zo gevoelig meer(ze deden echt megazeer), ik was al heel erg misselijk als ik s´morgens wakker werd (nu enige tijd na het opstaan pas) en heb geen bandenpijn meer. Enigste waar ik echt nog last van heb is misselijkheid overdag en sávonds zeurderig bijna continu en erg moe..... Mijn volgende echo is pas 24 juli en ben zo bang dat er dan ontdekt wordt dat het hartje gestopt is (laatste echo was bij 7 weken 2 dagen en was toen goed) Ik maak me zo zorgen...... Ben bang dat mijn kwaaltjes afnemen, omdat mijn kindje gestorven is...... groetjes, Brigitta
Hoi Brigitta, Probeer niet direct van het ergste uit te gaan. De zwangerschapsverschijnselen kunnen van dag tot dag, van week tot week varieren. Soms ook afhankelijk of je drukker bent geweest of niet. En de meest gehoorde zwangerschapsklachten in het begin van de zwangerschap: misselijkheid en vermoeidheid zijn bij jou volop aanwezig. Ik hoor je niet over menstruatieachtige krampen en bloedverlies, dus dat vind ik erg gunstig. Probeer je niet te ongerust te maken. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar vooralsnog vind ik je verhaal niet op een miskraam duiden. Lonneke
hoi, Vandaag na de middag, zijn echt al mijn klachten als sneeuw voor de zon verdwenen. Ook niet misselijk en moe meer. Heb zelfs vanavond patat en een frikandel op, terwijl ik daar eerder niet aan moest denken en direct misselijk werd..... Snap wel dat de kwaatjes kunnen verschillen, maar dat deden ze niet bij mij. Was 3 weken continu beroerd en nu ineens alles over binnen 3 dagen? Kan toch niet goed zijn dan?
Hoi Brigitta, Hoe is het nu met je? Zolang je geen menstruatieachtige krampen en/of bloedverlies hebt, wijst het nog steeds niet direct in de richting van een miskraam. Ik begrijp dat je in grote onzekerheid verkeert, omdat jij als beste aan je lichaam voelt wat er in korte tijd zo verandert. Kun je eventueel vragen of de echo iets vervroegd kan worden? Nee heb je, ja kun je krijgen... Lonneke
Hoi Lonneke, Voel me nog hetzelfde. Nergens meer last van.......Gister de vk gebeld en om 11.30 vandaag een echo..... groetjes, Brigitta
Hoi Brigitta, Super!!! Goed te horen!!! Zo zie je maar weer, hoe je lichaam een loopje met je kan nemen... De dag kan niet meer stuk voor jou! Lonneke