geen eisprong wel ongesteld en overgewicht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stipje, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stipje

stipje Lid

29 jun 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben er met de clear bleu fertility monitor achter gekomen dat ik geen eisprong heb.
    eerder wel kruitvat ovutesten gebruikt en clear bleu ovutesten gebruikt deze gave altijd wel een eisprong aan.
    ik zit nu op dag 23 van mijn cyclus en heb altijd keurig een cyclus van 28 dagen.
    ik ben elke maand netjes 4 dagen ongesteld en ben het dan niet veel maar ook niet weing
    wel heb ik last van overgewicht ik weeg ruim 81 kg en ben 1:60 kan ik door mijn overgewicht ik geen eisprong hebben en wel gewoon ongesteld zijn??
    ben al wel bezig om afte vallen
    verder heb ik geen klachten
    ik word er zo moedeloos van want we willen zo graag een kindje en iedereen om me heen lijkt wel zwanger of heeft een kindje.moet dan ook zeggen dat het niet leuk is dat er dan nog aan je gevraagd word zouden jullie ook een niet een kind nemen...
    verder heb ik een collega ook met zwaar overgewicht die nooit ongesteld was zei is 10 kg afgevallen en ineens is ze zwanger
    ik merk dat ik er wel eens heel verdrietig om ben......of klink ik nou echt heel depri

2. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Nee hoor meis, je klinkt niet depri. Jij wil wel maar je lichaam doet het niet zoals jij het zou willen. Maar toch vraag ik me af.. Als die andere testen wel een ovulatie aangaven, zou het dan niet zijn dat je nieuwe testen gewoon niet goed zijn?
    Maar 81kg en 1.60.. Dat is toch geen extreeeem overgewicht toch? Als je er al mee bezig bent zou ik me niet al te druk maken. Hoelang zijn jullie al bezig voor n beebje? Anders zou je t misschien bespreekbaar kunnen maken met je huisarts.
    En afvallen gaat sneller dan je denkt met 100% inzet!! Ik woog 85kg ben 1.70.. Weeg nu 63kg. Nooit de moed opgeven als het een tegen zit!! Als ik ergens mee kan helpen.. Dan doe ik dat graag!

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Misschien een idee om dit met je HA te overleggen?
    Ik heb ook geen eisprong (wel ongesteld) dus heb voor L. een doorverwijzing gekregen naar de gyn.
    Dmv clomid had ik toen wel een eisprong, en raakte ik zwanger.

4. stipje

stipje Lid

29 jun 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij zijn ongeveer 10 maanden bezig om een kindje te krijgen.
    ik heb bedacht dat ik de volgende ronde gewoon weer ga testen met de kv en cb testen erbij en de monitior.
    ik ben nog niet bij de ha geweest.
    als je een door verwijzing krijgt voor de gyn voor bv clomid moet je dat een inwendige echo....dat vind ik maar niet nm

5. lovieyou

Wat vind je dat niet...? Snapte die laatste zin even niet haha.

Als je doorverwezen word naar de gyn krijg je sowieso een inwendige echo denk ik.. Ben nog nooit voor deze redenen bij de gyn geweest. Maar heb wel ooit een inwendige echo gehad.. En ik ben voor alles wat daar beneden moet gebeuren echt panisch, maar heel eerlijk.. Het valt eht reuze mee!!! Het doet geen pijn en meestal leggen ze een handdoeken over je middel heen. Ze gaan er ook niet zo diep in als dat je zou denken.. Gewoon een klein stukje. Ben je er bang voor?

6. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Toen ik zwanger werd van mijn meisje (is nu 5 ;)) woog ik 90 kilo bij 1.65m.. en ik was meteen 1e ronde zwanger dus overgewicht hoeft geen belemmering te zijn.. Had wel mijn eisprong, dat voelde ik ook elke maand. Sterkte meis, misschen gewoon eens advies inwinnen bij de ha?

7. stipje

stipje Lid

29 jun 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben eigenlijk een hele grote bange schijtluis voor alles wat met ziekenhuis te maken heeft,dat terwijl ik zelf in een verpleeghuis werk en regelmatig mee moet naar huisartsen bezoek en artsen visites.
    iemand zei ook dat het kan dat je gewoon een maand geen eisprong heb en de volgende maand wel weer.ik hoop er eigenlijk dus gewoon op dat ik volgende maand een eisprong heb maar heb er ook wel weinig vertrouwen in....

8. lovieyou

Dat kan ook ja! Dat je volgende maand gewoon weer n eitje hebt. Zou me nog niet al te druk maken hoor. Zou voor je eigen gemoedsrust toch even langs de HA gaan.. Hij kan je wat meer info geven. En voor die echo hoef je eeecht niet bang te zijn!! Ik herken het wel,maar is echt niet nodig.:)

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    hallodames!

misschien moet ik dat ook een proberen de cb fertility monitor. ik heb namelijk vrij lange cyclussen. en ook deze keer dacht ik mijn eisprong netjes donderdag gevonden te hebben ( zelfs cd als vorige ronde ) maar vandaag is de test weer net zo duidelijk als donderdag. dat maakt je zoooo aan het twijfelen! dan vraag ik me ook af of ik wel een eisprong heb en het zo nog heeeeel lang kan gaan duren.

hetzelfde als jij stipje. ben 10 cm langer als jij maar ook iets zwaarder dus zal ong op hetzelfde uitkomen.

ik zou eerlijk gezegd na deze ronde graag doorgestuurd willen worden ( ben dan 8 maanden bezig waarvan maar 4 rondes eigenlijk ) maar ik durf ook niet zo goed.

10. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb heel lang aangehikt tegen inwendige onderzoeken, vond dat absoluut echt verschrikkelijk.
    Maar mij kinderwens was zo groot dat die angst ver op de achtergrond kwam.
    Nu heb ik zoveel inwendige echos gehad, en een bevalling met alle nacontroles, is die angst echt helemaal weg.

Deel Deze Pagina