Geen eisprong, geen menstruatie ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Scarabee, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoi allemaal,

Het zit me al een paar dagen dwars (letterlijk en figuurlijk).

FF heeft voor t eerst geen eisprong kunnen vinden. Ook geen vermoedelijke eisprong. Heb zelf voor t eerst geen positieve ovulatietest gehad ook.

Mijn amh was 1,5 jaar geleden 0,7. Ben een beetje bang dat m'n tijd op is, of m'n vruchtbaarheid op is, maar ik weet niet vanaf wanneer je menstruaties gaat overslaan. Misschien is er wel iets anders, dus ik vraag bij deze naar ervaringen..

Mijn cyclus is gemiddeld 26 dagen. Soms (zoals vorige maand) 24 dagen, en heb ook wel 30 dagen gehad. Mijn eisprong viel dan op dag 18. Mijn luteale fase is altijd zo'n 11-13 dagen. Ik zit nu op dag 34.

Wat kan ik verwachten ? En moet ik hiermee naar de huisarts als het nog langer duurt ? Wat kan dit veroorzaakt hebben ? Heeft iemand dit ook zo meegemaakt en hoe liep dat af ?

Heb trouwens elke ochtend braaf een zwangerschapstestje gedaan (hebben het maar 2x gedaan deze maand op dag 10 en dag 14 maar je weet maar nooit natuurlijk) Test blijft negatief dus dat kan het niet zijn.

Ik voeg ook even mijn tempkaartje bij:

Groetjes

Bijgevoegde bestanden:

• Chart.jpg
      Chart.jpg
      Bestandsgrootte:
      48 KB
      Weergaven:
      28
  2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Niemand? :(

3. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik vind het erg lastig. Mijn kaartje ziet er ook ongeveer zo uit. En ook nog steeds geen eisprong te bekennen. Wel twee keer een positieve ovulatie test...
    Misschien even bellen met de dokter hoelang je nog moet wachten?

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Was je posi ovutest op dag 14 ?
    Heb soms weleens gehad dat FF pas herkende dat ik een eisprong had gehad meer dan een week erna, dus al die tijd geen rood kruis. Dat was ook irritant.

Ja kan bellen idd, maar ik weet al wat hij gaat zeggen, wacht maar een maandje af ;) Ik loop ook al in de medische molen dus er zal wel iets duidelijkheid komen binnenkort.. Ik word gek hiervan in ieder geval!

Bedankt voor je reactie ook :) blijft erg stil hier, had ik niet verwacht. Blijkbaar herkent verder niemand het.

5. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Hoi Scarabee,

Het zou kunnen dat je een cyclus hebt zonder eisprong en dat je toch ongesteld wordt. Volgens mijn huisarts hoef je je daar geen zorgen om te maken. Eerlijk gezegd dacht ik dat ik misschien in de overgang zou zijn (ik ben 36 en zou niet de eerste zijn op die leeftijd).
    Ik had mijn (vermoedelijke) eisprong deze keer pas op dag 46 van mijn cyclus. Voorgaande keren was dit tussen dag 20 en 26. Het zou dus ook kunnen dat jouw eisprong nog komt.
    Ik hoop het voor je!

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Thnx Brabootje!
    Was dr best van geschrokken ineens zo'n stilte. Had wel een vermoeden van ongeveer een week geleden, ik had toen slijm, maar dat heb ook als ik ongi moet worden.
    In ieder geval heb ik intussen bloed laten prikken, en bleek inderdaad mijn eisprong pas gehad te hebben op dag 28 !! Rustig afwachten nu dus. Ben echt opgelucht.

Deel Deze Pagina