Hallo Ik gebruik al een jaar een digitale ovulatietest van clearblue. De laatste twee maanden krijg ik volgens deze test geen eisprong. Kan dit, gewoon menstueren maar geen eisprong? Wat kan hieraan gedaan worden? Iemand dezelfde ervaring gehad?
Heb je iedere dag van de totale cyclus getest het kan misschien best zijn dat je je ei gemist hebt. Het is zover ik weet zo dat je een eisprong gehad zou moeten hebben wil je kunnen menstrueren. Ik heb ook 2 maanden in de week getest toen ik dacht dat daar mijn ei zou moeten zijn maar ook in die week heb ik hem niet kunnen vinden. Ik ben nu vanaf dag 1 van mijn cyclus begonnen met de ovulatietest om te zien wanneer hij er nou wel is. Het beste is om de test iedere dag op dezelfde tijd te doen zodat je zeker weet dat je hem niet mist. Succes!
Je kan wel ongi worden zonder eisprong. Maar ovu testen zeggen ook niet alles. Bij mij geven die zelfs posi aan vlak na mijn ongi wat dus niet kan. Succes meid, anders zou ik gewoon een keertje een doorverwijzing naar de gyn vragen, die kan kijken of je een eispeong hebt gehad dmv bloedtest of kijken of je eitjes groeien adv een echo
Ps: als blijkt dar je geen ei hebt zijn hier medicijnen voor zoals clomid en daarvoor moet je ook bij de gyn zijn. Liefs