Sorry, sorry, sorry dat ik jullie weer lastig val, maar ik ben zo onzeker! Ik ben vrijdag namelijk naar de ha gegaan om meer te weten te komen over mijn cyclus en ontpillen. Nu heb ik een verwijskaart gekregen voor het zh en weet niet zo goed wat me te wachten staat. Mijn cyclus is namelijk nog niet op orde (al dacht ik eerst van wel) Mijn langste cyclus was 35 dagen en dat zou betekenen dat ik nu 9 dagen over tijd ben... Maar ik vrijdag een test gedaan en die was negatief. Ik heb verder ook geen klachten ofzo. Die heb ik wel 2 weken geleden gehad: een rare stekende pijn in mijn rechterzij als ik aan het lopen was, afwezig, moe en soms wat "dol", dan had ik het idee of ik ging flauwvallen.. Nu ben ik alleen nog maar moe, maar ik heb dan ook een griepje gehad. Nu is mijn vraag of ik toch wel zwanger kan zijn, ondanks die negatieve test... En weten jullie wat me te wachten staat in het zh? Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoord!
Hoi Lady79, ik denk dat de kans klein is dat je nu zwanger bent. Je zou dan toch al wel positief moeten testen onderhand. De gyn kan in je bloed zien of er hCG hormoon te vinden is. Ook kan hij een echo maken om de opbouw van je slijmvlies te zien. Als dan blijkt dat je inderdaad niet zwanger bent kan hij met jou een plannetje maken of je gaat wachten of dat er iets gedaan kan worden aan je onregelmatige cyclus (wat meestal toch niet het geval is). Als hij bv geen rijpe eiblaasjes ziet in de eierstokken kunnen jullie het daarover hebben en zo zijn er duizenden dingen die kunnen gebeuren op zo'n gesprek. Dus eacht het indedaad maar af, hij zal eerst gaan check en waar je bent in je cyclus en of je stiekem toch echt niet zwanger bent. Groetjes Brigitte