zwanger of ongesteld worden?!?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mennie, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mennie

Mennie Niet meer actief

Hoi dames ,

moet ff mn verhal kwijt hoor, ik zit pas in ronde 2 en ken mn cyclus dus nog niet. De vorige ronde was het 21 dagen. 3 weken ervoor had ik mn laatste pilbloeding al gehad dus ik d8 21 dagen zal t wel zijn want dat was het 10 jaar geleden ook voordat ik met de pil begon.

Vanaf donderdag tot gisterochtend was ik misselijk tot overgeven toe, leuk gecombineerd met buikkrampen in mijn onderbuik waardoor de misselijkheid nog meer gestimuleerd wordt.FIJN! omdat ik het aan niemand wilde laten zien dat ik misselijk was en pijn had heb ik tot huilends toe op de wc gezeten zo een erge pijn had ik.

Maar goed gisterochtend had ik het lichtjes en heb daarna (gelukkig) geen last meer gehad.

Gister moest ik volgens mijn 21 dagen cyclus ongesteld moeten worden maar niets...nada...geen gevoel...niets.

Test gedaan en ook niets...dus heb mn banner aangepast op 28 dagen in de hoop dat ik of volgend week wat weet.
    Wat denken jullie?

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Heb je dat elke keer dat je zo'n pijn hebt als je ongi moet worden? Ik zou gewoon nog even een paar dagen afwachten, wie weet is je cyclus dit keer wat langer. Mocht je wel zwanger zijn dan zou het kunnen dat de test negatief aangeeft...dan heb je wellicht nog te weinig HCG om de test positief te maken.
    Succes! :)

3. Mennie

Mennie Niet meer actief

nee heb dit nog nooit meegemaakt....heb meestal gewoon de normale menstruatiepijn een dag voordat t begint en dan de eerste 2 dagen van mn menstruatie. en soms dat geeneens....

in beide gevallen vind ik het wel eng...zwanger of niet. want zoveel pijn als je zwanger bent? niet normaal toch of wel?

Deel Deze Pagina