Hai.. Ik heb zojuist de Mat Care ULTRA zwangerschaptest besteld , heeft iemand deze al is geprobeert ? Het was een actie op zwangerschaptest.nl en krijg er 2. Ik vind het wel handig dat je zelfs al 6 dagen VOOR de geplande menstruatie kan testen.. Tsja , je kan ze maar alvast in huis hebben.. Iemand ervaring ? Ik hoor het graag !
ja bij mij werden ze pas positief 6 dagen overtijd hihihi dus niet zo een goeie ervaring mee je kan beter die van de kruidvat hebben naar mijn ervaring liefs ancie
Bij mijn vorige zwangerschap had ik met matcare ook een nega test terwijl kruidvat 2 voor 5,- wel positief was Ze beloven gouden bergen maar...... ik vind het rommel, sorry.
Mmm oke das niet gunstig dan nee .. Raar dat ze er mee adverteren dat ie zo betrouwbaar is , en dat het een extra gevoellige test is.. Nou ik heb ze al betaald , en als het zo ver is ga ik ze proberen. Als ze niet correct werken weet ik ook meteen dat ik die nooit meer hoef te halen..
Ik heb dezelfde ervaring en vind het echt een waardeloze test. Die actie dat je er twee krijgt hebben ze volgens mij al een jaar
Nou lekker dan.. Ik ga het zelf uitproberen over een poos.. in ieder geval bedankt voor de reactie's !
Bij mij was hij 4(of 5 weet ik niet meer) dagen voor NOD wel duidelijk positief. Kruidvat werd toen pas na 10 minuten heel licht positief.
Bij mij was ie ook al vroeg positief, 4 of 5 dagen voor nod. De dag erna heb ik met die van kruidvat getest en die was ook positief.