Moet het toch even vragen!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Hannah85, Dec 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Lieve meiden!

Misschien beetje stom dat ik hier een nieuw topic over start :oops: maar ik zit echt met een vraag!
    Ik heb nu al 3 dagen pijn in me onderrug krampjes in me buik (voornamelijk links) en ben erg moe. Daarbij dacht ik gelijk aan ongesteld worden (aangezien het 3 dagen geleden dag 28 was van cyclus)..maar nu na 3 dagen alleen beetje rose/rode afscheiding/slijm maar dan niet eens bij het afvegen maar alleen als ik echt met een papiertje naar binnen ga (sorry voor de details maar kan het niet anders formuleren! :oops: ) Nog geen echte bloeddruppels of iets naar buiten gekomen dus. Ik ben als ik ongesteld word namelijk na 1 dag bruin verlies gelijk ongesteld met aardig wat bloed! Vandaar dat dit nu nieuw voor me is :(

2. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
    wanneer was je van plan om weer te gaan testen dan?

3. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Heey Michelle!

Ik heb net een zw.test gekocht. Maar is dat niet te vroeg dat nu al te doen?

4. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
    nee hoor je kunt het elk moment van de dag maar als je echt zeker wilt zijn doe je het morgenvroeg dan is je urine het meest geconcentreerd met mijn vorige zwangerschap heb ik ook laat op de dag getest en kwam echt 2 strepen...
    welke testen heb je?

5. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
    en je weet trouwens ook zeker dat je 2 dagen overtijd bent of ben je gewoon uitgegaan van een cyclus van 28 dagen?

6. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Ja ik was van plan het morgenochtend te doen!
    Ik ben net ff langs etos gefietst en daar hun eigen merk zw.testen gekocht zijn die beetje goed?

7. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    En nee ik weet het niet zeker mar was van 28 uitgegaan! Aangezien mijn cyclus beetje raar is.
    Ik ben na 4 jaar gestopt met de pil sinds september.
    Nu was ik op 13 november ongesteld geworden en dat was na 6 dagen afgelopen..nu had ik weer een bloeding van ongeveer 6 dagen op 27 november! Geen idee wat dat is geweest? Daarom vind ik het zo raar wat er nu gebeurt en weet ik niet of ik dat mee had moeten tellen als ongesteld of niet?

8. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
    ik zou gewoon testen en ik heb geen ervaringen met etos...
    maar het is wel vaag die bloedingen ik zou gewoon morgen vroeg testen en als die negatief is naar 4 dagen weer ofzo en anders ff naar de huisarts om advies in te winnen want ik weet hoe onzeker je van het niet ongesteldheid kunt worden en dan ook nog een negatieve test dat is helemaal gek..
    ik had het met mijn vorige cyclus ook en toen werd ik pas een week later ongesteld dus ik weet wat je bedoeld....

9. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    ik heb ook pijn in mijn linkerlies de pijn straalt een beetje uit van mijn lies naar me bovenbeen :(

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Misschien een late innestelingsbloeding?

Gewoon even over een paar dagen een test doen als je nog niet ongi bent geworden dan he.

11. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Ja ik hoop op een innestelingsbloeding!
    Het roze-rode slijm is bijna verdwenen en heb nu last van pijn in me linker lies wat uitstraalt naar me bovenbeen (beetje spierpijn achtig!)
    Mijn temperatuur is ook verhoogd nu naar 37.3 terwijl het alle dagen rond de 36.8 zat! Pff ben zo benieuwd!

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    meis had ook geantwoord bij ander topic (van wanneer komt ei...)! duim voor je dat er een beeb in de maak is. x humm

13. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Heey Hum!

Ja ik zlas het haha je hebt je er al helemaal in verdiept zie ik! ;)
    Ja ik hoop het heel erg..alleen niet TE erg, bang voor een teleurstelling.
    Ik hou jullie op de hoogte!
    Nu jij nog even goed nieuws brengen :D kerstcadeautje?

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    @han, ja ik zeg nu, verwacht niks, maar hoop wel heel erg dat er een wondertje nu aan het groeien is! ook voor jou meis! wanneer wil je gaan testen? x

15. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Ja dat zal leuk zijn he! :D
    Ik ga denk ik volgende week testen..en jij over 5 dagen zie ik?!

16. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    ja begint nou echt spannend te worden!

Heb jij nou een soort zelfde gevoelens/symptomen als bij je eerste zw.schap? of totaal helemaal niks behalve dat roze...

17. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Nou ik weet eigenlijk niets meer van mijn vorige zwangerschap qua begin dan. Het was niet gepland en het ging allemaal zo vlug! (ik was pas 18 en was best chocking toen!) Dus ik heb niets waarvan ik denk heey dat had ik toen ook! helaas.. Kan mijn temp stijgen van vandaag iets met innesteling te maken hebben of een eitje die gesprongen is?! pff ik ben verder zo'n leek in deze dingen :(

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    tja dat kan duiden op een ei wat geweest is of je bent zwanger, dan blijft je temp ook hoog. Het lastige is dat je laatste menstruatie zo vaag was... moeilijk om te rekenen wanneer je kan testen. heel goed meis dat je vol kan houden tot volgende wk met testen! x

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Hannah dus je hebt nog steeds geen duidelijkheid..?
    Ik ken het gevoel..FF denkt nu dat ik mogelijk dag 13 mijn ei heb gehad. Dat zou betekenen dat ik woensdag zou kunnen testen.

Maar ik wacht zeker even tot ik echt overtijd ben.

Share This Page