Mijn man en ik hebben misschien wel de grootste beslissing in ons leven genomen: we gaan voor een kindje! Nu zijn we een beetje aan het ontpillen en dan kan het echte klussen beginnen. Al zijn we daar allebei wel nuchter in, dus eerst maar eens proberen en als het dan niet snel genoeg lukt naar onze zin, dan maar aan t temperaturen en ovaluatietesten. Ik voel me ontzettend opgewonden en kan aan niks anders meer denken... We hebben besloten om het stoppen ook voor onszelf te houden. Heel lang heb ik gedacht dat ik het mijn moeder wel zou vertellen maar nu het moment van stoppen dan daar is vind ik het leuker om het voor onszelf te houden. Want stel dat het niet lukt en je bij ieder feestje te horen krijgt dat het nu toch wel eens tijd wordt... nee daar zitten we ook niet op te wachten. En wat voelde ik me trots toen ik bij de Etos een doosje foliumzuur haalde. Jaren van dromen heb nu plaatsgemaakt voor wat als het dan straks lukt. Zou het snel gaan, of juist heel moeizaam? Mijn man en ik zijn drie jaar getrouwd en 7,5 jr bij elkaar. We hebben een eigen huis en zijn dolgelukkig met elkaar. De tijd is er klaar voor. Ik heb altijd jong moeder willen worden. Mijn man is bijna 8 jr ouder dan ik. Bij hem kriebelt het al wat langer. Op mijn werk werk ik de hele dag met kinderen en baby's en dat stimuleert de boel ook wel. Heb ik over 1,5 jr ook zo'n kleintje? Ik blijf dromen en genieten van de grootste beslissing in ons leven! En wat heerlijk dat ik dat hier gewoon kan delen met jullie! Ik houd jullie op de hoogte, liefs MaNo
Haha je verwoordt het echt heel goed! Ik was ook zo trots als een pauw toen ik foliumzuur tabletjes ging halen. Kan je nagaan hoe ik reageer als ik een positieve test in handen heb . Meid succes met klussen en ik hoop dat je snel zwanger bent!
Nou, ik ben ook een beetje aan het ontpillen. Ben in juni gestopt met de pil. In oktober pas ongi geworden. Daarna dus nu in het nieuwjaar, dus vandaag 3 jan. Nou hopen dat ik een goed cyclus heb, en hopen dat we in 2009 voor de dames die zwanger willen worden, een baby krijgen... Het beste voor ons allemaal, en een gezond 2009 ( met een kindje)
Wat superleuk voor jullie! Hopelijk ben je snel zwanger en heb je een heerlijke zwangerschap! Ik ga pas in juni weer stoppen met de pil maar ik denk er ook al dagelijks aan hihi... gek is dat toch. Bij clubs zijn er veel meiden die met elkaar kletsen, wellicht voor jou ook leuk om je bij een van die groepjes (of bij het NOD gedeelte) aan te sluiten.
Leuk zo'n enthousiast bericht! Ik hoop dat het zwanger worden makkelijk zal gaan. Hier moest ik wel om gniffelen: Moet je man ook ontpillen dan?